24 Reacties

3 jaar geleden

Zo herkenbaar, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het met de sprong te maken had. Het gebeurd namelijk ook snachts, soms niet maar heel vaak wel. Ze is nu 18 weken en heeft het al 2 weken lang.

3 jaar geleden

Ja herkenbaar! Een puckababy slaapzak is bij ons dé oplossing!!

3 jaar geleden

Reactie op Lindivdb

Ja herkenbaar! Een puckababy slaapzak is bij ons dé oplossing!!
Ja had ik ook gelezen maar als ze gaan rollen van rug naar buik is dat toch weer gevaarlijk enzo net als inbakeren. Of niet?

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Zo herkenbaar, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het met de sprong te m ...
Ik hou trouwens haar handen vast naar haar hoofdje, na even slaapt ze weer verder.

3 jaar geleden

Hier ook ja.. Trekt en wrijft zn speen ook steeds uit. Nog geen oplossing gevonden. Denk dat t uiteindelijk wel over gaat.

3 jaar geleden

Hier t zelfde, ik heb een puck a baby slaapzak. Ideaal maar zodra ze kunnen omrollen mag ze hem niet meer aan dus dat word wat ben ik bang

3 jaar geleden

Ik heb haar daarom op haar buik liggen, vindt zij ook het fijnst en kan dan niet met de handjes in haar gezicht spartelen 🤭 Nu week 18 en sterk genoeg om haar hoofd te tillen..

3 jaar geleden

Reactie op MamavanEmy

Ja had ik ook gelezen maar als ze gaan rollen van rug naar buik is dat toch ...
Dat klopt, ik weet ook nog niet wat we daarna doen..

3 jaar geleden

Reactie op MamavanEmy

Hier zijn wij nu beland dus ben benieuwd hoe lang ze slaapt 🙈🤣

3 jaar geleden

Reactie op MamavanEmy

Waarom mag een puckababy slaapzak niet als ze gaan omrollen? Behalve dat de handjes dicht kunnen is deze slaapzak niks anders dan andere slaapzakken.

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Waarom mag een puckababy slaapzak niet als ze gaan omrollen? Behalve dat de ...
Handjes moeten vrij zijn als ze gaan draaien en rollen

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Ze moeten zichzelf kunnen draaien als ze op de buik draaien ivm wiegendood. Daarbij moeten de handen vrij zijn.

3 jaar geleden

Ik denk dat jullie de inbakerslaapzak bedoelen niet de slaapzak? Ik heb namelijk de 0 tot 6 maanden slaapzak van puckababy en dat is gewoon hetzelfde als andere slaapzakken. Of heb ik het verkeerd?

3 jaar geleden

Reactie op Nanna90

Ik denk dat jullie de inbakerslaapzak bedoelen niet de slaapzak? Ik heb nam ...
Ja klopt! Wij hebben deze ook, en was ideaal toen ze telkens wakker werd van handjes in haar gezicht. Aan het eind van de mouwtjes zitten een soort wandjes die je dicht kan doen. Ze kwam daarmee nog wel in haar gezicht maar daar werd ze niet wakker van.

3 jaar geleden

Ja maar dat zijn ze ook gewoon hoor. Ze heeft de armen volledig vrij. Alleen der handjes zijn afgedekt. Deze zitten niet vast. Daarom snap ik niet waarom deze slaapzak niet zou mogen en een andere slaapzak wel...

3 jaar geleden

Hier ook sinds 2 weken die handjes in het gezicht wrijven als hij moe is. En continue het vuistje in z'n mond willen stoppen waardoor z'n speen eruit gaat...

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Ik heb de puckababy mini waar de armpjes in de slaapzak zitten

3 jaar geleden

Hierom baker ik nog steeds in. Ik heb het één dag overdag geprobeerd en ben toen maar op een kruk naast het bedje gaan zitten om hem telkens weer in slaap te krijgen. Niet te doen. We hebben nu het Bundi slaapzakje en het Nunki lakentje van Fedde&Kees en daarmee gaan we proberen het inbakeren héél langzaam af te bouwen.

3 jaar geleden

Ik geef haar een klein knuffeltje je in haar handen, zo laat ze haar speen met rust en valt ze in slaap met het knuffeltjes of bijt ring

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Ik geef haar een klein knuffeltje je in haar handen, zo laat ze haar speen ...
Wil ze die dan niet in haar gezicht wrijven?