13 Reacties

één jaar geleden

Volg! Zooitje wordt het haha😂

één jaar geleden

Is dat hetzelfde als rapley?

één jaar geleden

Ik heb zo'n mega slab, soort verf schort met mouwen 😂 met een normaal slabbetje, met of zonder bakje, zat hij binnen no time onder.. dat er stukjes vallen en dat je dat moet opruimen lijkt me niet echt te voorkomen en vind ik ook niet erg om op te ruimen. Zolang z'n kleren maar schoon blijven 😂

één jaar geleden

Ik heb deze

één jaar geleden

Reactie op Eliseee96

Ik heb deze
Deze hebben wij ook! Daar overheen gaat een siliconen slab met bakje, zodat het schortje niet voor zijn mond komt. Is BLW hetzelfde als rapley?

één jaar geleden

Ja! BLW is hetzelfde als Rapley volgens mij! Mijn tip is om groenten zoals tomaat (wat meestal veel rotzooi geeft) te verwerken in een ei muffin. Super makkelijk en gaat er goed in bij m’n zoontje! Zoete aardappel wafels met ei zijn ook top!

één jaar geleden

Reactie op afdk8

Ja! BLW is hetzelfde als Rapley volgens mij! Mijn tip is om groenten zoals ...
Heb je wat tips voor boekje/ website waar je recepten vanaf kunt halen toevallig?

één jaar geleden

Reactie op Lietje94

Heb je wat tips voor boekje/ website waar je recepten vanaf kunt halen toev ...
Ik kijk veel op Instagram en pinterest! Zoek dan op meal prep baby

één jaar geleden

Reactie op Lietje94

Heb je wat tips voor boekje/ website waar je recepten vanaf kunt halen toev ...
Solid starts heeft een hele recepten gids! En de BLW app deelt ook fijne tips en recepten

één jaar geleden

Reactie op Guestwhat

Solid starts heeft een hele recepten gids! En de BLW app deelt ook fijne ti ...
Solid starts gebruik ik inderdaad ook!

één jaar geleden

Wij hebben de tafel afgedekt met een op maat gemaakte doorzichtige plastic onderlegger en zo’n zelfde soort onderlegger hebben we onder de kinderstoelen liggen. Zo blijven de houten vloer en tafel mooi en kunnen de kindjes knoeien wat ze willen ;)

één jaar geleden

Wij hebben zo'n kunststof bureaustoelmat onder de kinderstoel. Ideaal!

één jaar geleden

Honden! 😅