10 Reacties

4 jaar geleden

Euhm, een harde buik voelt niet echt als opgeblazen. Meer als een harde “bal” onder je navel, niet daar boven. Daar zit de baarmoeder nog niet. Je kan het ook niet indrukken. Bij mij duurt het echt Max 5 seconden maar het kan ook een uur aanhouden. Heb je dit?

4 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Euhm, een harde buik voelt niet echt als opgeblazen. Meer als een harde “ba ...
Heel erg bedankt voor je reactie! Wat ik voel duurt meestal erg lang achter elkar (uren), het gevoel zit eigenlijk ook rond mijn hele baarmoeder maar kan het wel indrukken allemaal. Ik ben benieuwd of het weg is nu ik klaar ben met de antibiotica!

4 jaar geleden

En obstipatie dan? Hier schijn je ook echt pijn van te kunnen hebben. En medicijnen staan erom bekend de boel te verstoppen.

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Heel erg bedankt voor je reactie! Wat ik voel duurt meestal erg lang achter ...
Ik zou gewoon denken opgeblazen! Hopelijk is het nu over ☺️

4 jaar geleden

Hoi, ik zit net te zoeken naar antwoorden want ik zit in precies dezelfde situatie! Sinds zondag aan de antibiotica tegen blaasontsteking maar de buikpijn trekt niet weg.. naar gevoel en beetje spannend ook wel, maar voel haar gelukkig nog wel schoppen dus dat geeft me rust. Ben zelf ook meer misselijk, wist niet dat dat een bijwerking kon zijn 😅 maar goed om te lezen dat t waarschijnlijk geen harde buiken zijn, kan mijne ook nog induwen :)

4 jaar geleden

Ik had op 22 weken ook dat gevoel. Heb dit uitgelegd aan m'n kinesist en gyneacoloog. Dat betekent dat je buik heel hard gaat groeien. Ik ben nu 24 weken en op die 2 weken is m'n buik ook echt heel hard gegroeid. Rusten en warmte leggen zou helpen 😘

4 jaar geleden

Reactie op March22

En obstipatie dan? Hier schijn je ook echt pijn van te kunnen hebben. En me ...
Dat zou zomaar kunnen, het loopt opzich aardig door nu maar ik heb al mijn hele leven lang gevoelige darmen..kan me zo voorstellen dat die niet heel blij zijn met de nieuwe buikbewoner 😂

4 jaar geleden

Reactie op SingleMom91

Hoi, ik zit net te zoeken naar antwoorden want ik zit in precies dezelfde s ...
Wat rot zeg dat jij ook aan de antibiotica zit! Slik je ook Furabid? Ik wacht inmiddels op de uitslag of hij nu wel echt weg is, hoop het zo na twee kuren.. Lijkt mij dat het bij jou dan ook gewoon de bijwerkingen zijn, aangezien je ook meer misselijk bent! Ik nam op aanraden van de huisarts die pil tijdens een maaltijd maar echt veel heeft het niet geholpen 😅 beterschap!!

4 jaar geleden

Reactie op Tojaaaa

Ik had op 22 weken ook dat gevoel. Heb dit uitgelegd aan m'n kinesist en gy ...
Wow, dat wist ik niet! Wat fijn dat het eigenlijk zo’n leuke reden had bij jou, ik hoop bij mij ook! Voelde het bij jou ook hard, maar dan niet als harde buiken (wat meer komt en gaat)?

4 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Wat rot zeg dat jij ook aan de antibiotica zit! Slik je ook Furabid? Ik wac ...
Jaa dezelfde kuur! Ik ga vandaag bellen of de ontsteking weg is, ben benieuwd want voor mijn gevoel deed de kuur weinig 🤷🏼‍♀️ maar als ik nu kijk naar m’n buik is die afgelopen week wel echt gegroeid, schrok er gister van hoe duidelijk het ineens is 😅 dus vermoed dat t misschien de blaasontsteking icm bandenpijn is geweest dan, of wat @TOJAAA zei de pijn door een enorme groei in 1 keer..