15 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een dubatti one wagen ik weet alleen de afmetingen niet sorry haha
4 jaar geleden
Reactie op CynthiaR
Het gaat vooral om het onderstel, maar als je de bak ook meteen zou willen ...
Lengte met wielen +/- 90 cm, breedte met wielen +/- 62 cm. Wielen kan je er af halen dus scheelt dan ook weer iets. Krijg ik alleen nu niet voor elkaar 😅.. moet nog even oefenen haha. Bak +/- 90 cm en breedte 38 cm
4 jaar geleden
Wij hebben ook een dubatti wagen besteld, is alleen nog niet binnen. Wij hebben hem gekozen omdat mijn zusje deze wagen ook heeft voor haar kleine en hij paste zelfs achterin mijn Renault Twingo. Inmiddels hebben wij zelf een grotere auto aangeschaft maar hij is goed inklapbaar. Hij paste alleen niet in de auto van mijn schoonzus maar die hebben een Audi A1 met een hele kleine kofferbakruimte
4 jaar geleden
Reactie op CynthiaR
Zou je voor mij met een meetlint ofzo willen kijken hoe breed en hoog hij i ...
Ik zie u reactie nu pas sorry 😅
4 jaar geleden
Reactie op CynthiaR
De wagen is binnen, en hij “past” in de achterbak, mits ik er minstens één ...
Oh wij hoeven dat wiel er gelukkig niet af te halen, al moeten we hem wel op de juiste manier de bak in steken anders past ie niet. Wat bedoel je met de reiswieg inklappen? Die til je er vanaf en dan leg ik em in de achterbak bovenop het ingeklapte onderstel
4 jaar geleden
Hier ook een dubatti al ruim 19 maanden in gebruik en deze past ook in mijn Kia Picanto (bouwjaar 2017), moet wel de hoedenplank en bagage plank uit de auto halen en handig is om 1 wiel van het onderstel af te halen, maar dat is 1 knopje. De reiswieg had ik meestal op de achterbank liggen.
Verder hadden wij een Volvo V60 hybride daar paste de boel maar op 1 manier in, in de Volvo xc60 ging het nog soepeler en inmiddels rijden we tijdelijk in een Skoda Enyaq daar is ruimte zat voor en dat zal in onze nieuwe leasauto Skoda Kodiaq nog makkelijker gaan, enorme achterbak😊