11 Reacties

22 dagen geleden

Heb je zelf al geprobeerd wat voedingsmiddelen te vermijden? Ei melk en soja bijvoorbeeld?

22 dagen geleden

Louise onze eerste van maart gestopt met bv op 6wk ivm verborgen reflux begonnen met flesvoeding gewone nutrilon gemengd met ar nutrilon. Wereld van verschil echt een aanrader nu tweede kindje (5 april) idem dito na 3 dagen gestopt omdat ik de eerste symptomen alweer kon afstrepen nu na paar dagen gebruik ook weer een heel ander kind.. kan zijn slaapjes weer gewoon doen waardoor de nachten ook vele malen beter gaan vanacht 6 uur doorgeslapen.

22 dagen geleden

Na 9 maanden gekolfd te hebben bij mijn eerste, over gegaan op kv. Hele verbetering. Eerste moest ik elke 20 min op omdat hij buikpijn had. Bleek mijn probiotica te zijn achteraf

22 dagen geleden

Reactie op Imkebb

Heb je zelf al geprobeerd wat voedingsmiddelen te vermijden? Ei melk en soj ...
Ja ik eet helemaal melkvrij. Onze oudste heeft melkallergie vandaar dat we daar meteen aan dachten

22 dagen geleden

Reactie op MdLk

Louise onze eerste van maart gestopt met bv op 6wk ivm verborgen reflux beg ...
Och dat meen je. Ik ben echt ten einde raad. Iedereen zegt natuurlijk breast is best maarja als overstappen op kv maakt dat mijn kind zich beter voelt dan doe ik dat! Het is alleen zo rot dat je dat nu nog niet kan zeggen....

22 dagen geleden

Reactie op Truus Janssen

Ja ik eet helemaal melkvrij. Onze oudste heeft melkallergie vandaar dat we ...
Ohja nou dan heb je dat al uitgesloten! Ik zou het gewoon proberen. Heb zelf heel lang bv gegeven en nu weer maar heel eerlijk; met kv kan je gewoon “meer” als je kindje (verborgen) reflux of andere baby problemen heeft…

22 dagen geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn eerste zoontje had ook last van koemelkeiwitten en ben toen na 8 weken borstvoeding te hebben gegeven ook overgegaan op fles. Dat was ook een wereld van verschil! Nu is de 2e er en geef ik 3 weken borstvoeding en hij krijgt nu ook dezelfde symptomen.. ik denk er ook weer aan om over te gaan op flesvoeding.. zoveel handiger en bij andere zoontje heeft het zoveel geholpen.

22 dagen geleden

Reactie op xkikiiiii

Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn eerste zoontje had ook last van koemelke ...
Op welke kunstvoeding ben je toen over gegaan? Wat fijn dat het zo'n verschil was!

22 dagen geleden

Reactie op Truus Janssen

Op welke kunstvoeding ben je toen over gegaan? Wat fijn dat het zo'n versc ...
Wij zijn toen eerst over gegaan op de pepti dacht ik en daarna over naar de geitenmelk! Heb wel gelezen dat geitenmelk ook averechts kan werken. Maar bij ons heeft dat toen wel geholpen! Het is wel lastig allemaal hoor.. vind ik! Al die voedingen waar ze wel of niet tegen kunnen…

18 dagen geleden

Last van de darmpjes gebruikten wij SabSimplex voor. Druppeltjes die enorm goed hielpen tegen de kramp. We hebben geen ervaring met reflux. Heb 3 maandjes gekolfd (dus eigenlijk vrijwel gelijk alles flesgevoed) en toen overgegaan op kv.

16 dagen geleden

Mijn zoontje van twee spuugde ook heel veel. In het begin bv gegeven maar had niet genoeg voeding zeg maar en het ging niet goed. Zoontje clusterde erg veel ‘s avonds tot in de nacht en dat brak me op. Overgestapt op kunstvoeding van bon bébé met johanneabroodpitmeel. Dit maakt het wat dikker zodat hij minder spuugde. Met kv was het clusteren afgelopen. Het gaf mij een fijn gevoel dat ik wist wat hij binnenkreeg. Sliep ‘s nachts ook beter, zat voller en sliep beter door. Succes ermee!