11 Reacties
4 jaar geleden
Hier juist amper bloedverlies, maar een DRAAK van een pms en andere fysieke klachten, vreselijk 😢.
Ik heb begrepen dat de eerste menstruatie na je bevalling veel bloedverlies kan geven (had ik 5 weken geleden ook bij mijn eerste menstruatie!) en je cyclus iets kan veranderen na een zwangerschap. Hopelijk houdt het snel op voor je! Als je binnen 1 uur doorlekt bij dik maandverband of een stolsel groter dan 2 euromunt verliest, dan wel even de huisarts bellen!
4 jaar geleden
Ik 9 maart een keizersnede ook gehad en ben nu sinds 3 dagen ongesteld. Voor m'n zwangerschap 5 jaar een spiraaltje gehad en na m'n spiraal 2 maanden een beetje ongesteld geweest en daarna zwanger geworden. Dus het is echt super lang geleden voor mij dat het zo heftig was als nu.🤣 Maar bij mij komt er ook echt heeel wat uit hoor! Ook wat jij beschrijft. Meestal werd het bij mij na 3 dagen al wat minder maar er blijft echt veel uitkomen
4 jaar geleden
Ik heb ook keizersnee gehad op 22 maart
5 weken later heeeel heftig ongesteld... moest elk half uur tampon en maandverband vervangen.. alleen bij mij duurde het maar 3 dagen
4 jaar geleden
Jup! Ik ben nu voor 2e keer ongesteld. En ik verlies exstreem veel bloed. Dat ik elk half uur een maxipad mag verwisselen. Voor de zwangerschap, was ik minimaal ongesteld zonder anticonceptie gebruik.. ik zie op tegen werken straks, geen idee hoe ik dat moet doen. Ook keizersnee gehad
4 jaar geleden
Reactie op Rvermol
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😅 en idd maar flink 🍫 inslaan � ...
Inderdaad, begon me ook al zorgen te maken 😅
Hier ook flink, gisteravond viel het nog mee, maar vannacht opeens doorgelekt. Had ook alleen mini tampons in huis, die kon ik elk uur vervangen 😩