34 Reacties
4 jaar geleden
Nee helaas niet, alleen roze tot lichrood/roze afscheiding. Heb morgen echo, erg spannend allemaal. Hoe voel je je nu?

4 jaar geleden
Wat vervelend voor je dat aller eerst, wat kunnen we ons druk maken nog zo vroeg in de zwangerschap.
Het hoeft niet altijd iets te betekenen, helaas is mijn ervaring niet positief ik bleek een miskraam te hebben. Niet wat je wilt horen natuurlijk. Maar mijn beste vriendin heeft exact het zelfde gehad en heeft een super zwangerschap gehad daarna met een gezond kindje. Wacht het eventjes af want het kan echt alle kanten in! Ik hoop dat je er wat aan hebt
4 jaar geleden
Nee helaas niet, alleen roze tot lichrood/roze afscheiding. Heb morgen echo ...

Ik heb sinds vandaag hetzelfde..
Licht roze bloedverlies bij afvegen.
Ben nu 6+4 weken.
Dinsdag de eerste echo.
Doodeng dat bloedverlies.
Er zit niets anders op dan afwachten en hopen dat het niets ernstigs is..
4 jaar geleden
Reactie op Nvv010
Ik heb sinds vandaag hetzelfde..
Licht roze bloedverlies bij afvegen.
Ben n ...
Jaa echt heel apart, maar ik merk dat ik het heb zodra ik nies, snuit, ontlasting kwijtraak of teveel beweeg... had namelijk met 5+4 echo en het hartje klopte toen had ik die afscheiding ook. Echt apart. Ik zie wel wat er morgen valt te zien
4 jaar geleden
Ik zou proberen om afleiding te zoeken, deed veel aan netflix. En lekker je hoofd positief houden, ik weet het is moeilijk maar houd de moed.❤🙏🏾ik zal aan jou denken en voor je bidden dat alles goed komt
4 jaar geleden
Reactie op kvth
Wat vervelend voor je dat aller eerst, wat kunnen we ons druk maken nog zo ...
Nee tuurlijk is dat niet wat we willen, maar ik ben ook realistisch en hou er uiteraard wel echt rekening mee dat het niet goed kan zijn. Ja inderdaad ik hoor ook veel verschillende verhalen. Bij de een niet goed en bij de ander daarna nog wel! Onzekerheid is verschrikkelijk.
4 jaar geleden
Reactie op babytimd
Ik heb me beter gevoeld, maar ik kan er niks aan doen🤷🏼♀️
Nee dat klopt ❤🙏🏾🙏🏾
4 jaar geleden
Ik heb het ook gehad bij onze dochter. Met 6 weken bloedverlies met echt grote stolsel. Ik kon toen de volgende dag komen voor een echo en daar zagen we een kloppend hartje. Wel een grote bloeding in de baarmoederwand. Dit konde ze toen niet zien of het een tweede kindje was geweest. Advies on 2 weken heel rustig aan te doen en geen huishoudelijk werk enzo. Toen met 8 weken wilde ze voor de intake eerst meteen kijken en was ze eigenlijk verbaasd dat ons kindje er nog zat en de bloeding was niet meer te zien. Prima zwangerschap verder gehad en een prachtige gezonde dochter.
4 jaar geleden
Hier rond de 6 weken ook een mega bloeding met stolsels. Zelfde dag langs de verloskundige en zagen een kloppend hartje ( ivm mijn miskraam verleden was ik echt heel erg verbaasd)
Vanmorgen hebben we weer een echo gehad, kindje was goed gegroeid en heeft een flinke bloeding in de baarmoederwand veroorzaakt. Er zat nog steeds een hoop bloed, maar de slijmprop was weer aangemaakt en terug op zijn plek.
4 jaar geleden
Wat vervelend te lezen!!! Mijn eerste zwangerschap begon ik een beetje bloedverlies te krijgen vanaf week 6. Telkens een beetje licht roze. Bleek een miskraam. Bij mijn 2e zwangerschap kreeg ik na 7 weken enorm bloedverlies met stolsels en krampen. Nog erger dan met de miskraam dat ik moest opwekken met pillen de vorige zwangerschap. Gelukkig werd er wel een hartje gezien met de echo daarna. Daarna ook geen bloedverlies meer gehad. Heel veel succes morgen met de echo!
4 jaar geleden
Hier ook zo’n verhaal. Heb al twee weken af en aan bloedverlies. Veel bruin, maar vanochtend en vanavond toch ook weer er een wc papier prop vol helder rood bloed met stolsel. Het gaat steeds af en aan en dat maakt me wel onzeker.
Ik heb inmiddels dus ook al twee echo’s gehad. De eerste keer was twee weken terug omdat ik er zo van schrok, ook de kramp erbij. Toen leek er iets héél kleins te zitten plus een cyste. Werd ik van 6 weken naar 4 weken gezet.
Vorige week toch nog een keer langs omdat ik me ook zo ellendig voel en bloedde. De cyste zat er nog en het ‘vruchtje’ ook en dat zag er al iets anders uit.
Morgen weer een echo, dan is het 6 weken als het goed is. En ik weet dat je soms zelfs pas bij 7 weken een hartje ziet kloppen, dus het voelt heel dubbel om morgen te gaan.
Met m’n eerste twee kids had ik niet zoveel echo’s, maar voor m’n gevoel klopt er nu gewoon iets niet… ik lig nu dan ook wakker… kan het niet goed loslaten.