13 Reacties
3 jaar geleden
Bij mij huilt ze veel sneller als ze iets niet mag, en ze laat zich vallen op de grond en doet alsof ze pijn heeft 🤣 Gewoon iets meer drama dan bij anderen. Ik geef haar denk ik eerder teveel aandacht dan te weinig, dus daar zal denk ik iets in moeten veranderen maar hoe doe ik dit zonder haar af te wijzen?
3 jaar geleden
Hahaha oke fijn om te horen dat ik niet een poepie verwend kind heb maar misschien is het gewoon weer een fase 😅
3 jaar geleden
Hier ook een plakkertje. Altijd al geweest en aan toe gegeven. Maar nu met die hitte en 35 weken zwanger verdraag ik t wat minder. Als die nu tegen me aan komt staan om opgetild te worden negeer ik t soms of leg alleen mn hand op zn hoofdje omdat ik dan gewoon aan t opruimen ben/eten maken oid. Soms laat ie dan n noodkreet uit of gaat heeeel dramatisch doen 🙈 na n halve minuut is dat over en gaat ie weer verder met spelen... daar ben ik nu dus achter. Voorheen pakte ik m dan maar weer op, maar nu ik weet dat ie daarna gewoon verder gaat met spelen en dat t geen echt verdriet is.. dit is ook vooral met tillen, en meestal til ik m nog steeds 🙈 vind t zelf ook fijn zo'n kroelkip. Op de bank of de grond vind ik t ook helemaal niet erg.
3 jaar geleden
Reactie op saffiee
Hahaha, dit had ik zo kunnen opschrijven. Ze is deze dagen echt een koala o ...
Haha ik noem het inderdaad ook altijd even een koala fase… ik geef er vaak wel aan toe en merk dat het ook vanzelf weer minder wordt. Ik denk dat het toch een manier van ontprikkelen is/veilige plek even
3 jaar geleden
Dit, maar dan bij papa. Bij mij is ie rustig aan t spelen. Maar is papa in t vizier dan laat ie alles vallen en gaat ie vol drama naar papa toe. En owee als papa een keer voorbij loopt zonder hem op te pakken/veel aandacht te geven. Of de ruimte verlaat… of nóg erger; wel aandacht gaf maar nu even wat anders moet doen. Brul-len! Dra-ma! De wereld vergaat… helaas heeft het wel even iets meer tijd nodig voor ie weer lekker zelf gaat spelen.
En soms.. gaat t opeens wel zonder gedram en gejengel… schiet mij maar lek ðŸ«
3 jaar geleden
Reactie op Heusi
Dit, maar dan bij papa. Bij mij is ie rustig aan t spelen. Maar is papa in ...
Hier ook bij papa haha dit lijkt heel erg op mijn verhaal