4 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt ze ook zo groot.. maar gelukkig maar 1 of 2 per keer. Ik ben zelf allergisch en krijg ook altijd een heftige reactie op de beten. Ik neem er zelf antihistamine tabletten voor, maar zulke kleintjes mogen dat nog niet hebben. Mijn zoontje heeft er verder gelukkig geen last of jeuk aan. Misschien kun je het een beetje koelen? En anders de HA bellen voor tips?

3 jaar geleden

Wij hebben muggenstickers die we op het bedje plakken of achteraan op de kleertjes zodat ze er niet zelf aan kunnen. Dit werkt hier heel goed. https://www.bol.com/nl/p/anti-muggen-stickers-citronella-sticker-anti-muggen-102-stuks/9300000099533806?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Onze dochter (peuter) had dat ook, maar zwol nog meer/ heftig op. Naar de HA gegaan en een drankje gekregen (tegen allergie) en dat hielp. Wellicht toch idd even overleggen..

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook vrij heftige reacties. Ik heb ooit van een dermatoloog de tip gekregen om ze te deppen met appelazijn (even googlen voor goede, biologische azijn met 'de moeder' er nog in - klinkt gek, weet het 馃槄). Werkt echt fantastisch!