14 Reacties
4 jaar geleden
Hier precies zelfde ben zelf 36+6 mijn vriend die legt zich van ellende op de bank hij zegt altijd tegen mij lijkt wel of je opstijgt na mars 😂
4 jaar geleden
Helaas is hier weinig aan te doen denk ik. Ik snurk nu ook doordat de baby eoceel plaats in neemt door door de druk dus mijn longen verkleint. Na de geboorte is dat direct over.
Nu ervaart mijn partner ook eens hoe het is als er iemand snurkt 🙈 anders wordt ik altijd van hem wakker. Mijn partner blijft wel gewoon in bed bij mij.
4 jaar geleden
Hier ook. Mijn man ligt voor onze beide nachtrust (hij maakt me vaak wakker als ik hard snurk) al even op de bank ☺️ Schijnt dat je vanwege je zwangerschap sneller/harder snurkt.
Is niet veel tegen te doen. Je hebt wel beugels of neusklipjes en dergelijke maar de vraag is of dat helpt. Enigste tip zou kunnen zijn om je man oordoppen in te laten doen 🙈.
4 jaar geleden
Zelf slaap ik met oordoppen in omdat hij altijd snurkt, nu weet hij ook eens hoe het is als degene naast je snurkt 🤣
Hij zegt elke ochtend: “wow je snurkte echt hard!”, maar gelukkig kan hij er wel aardig tegen en blijft gewoon lekker liggen slapen.
Als je al op je zij slaapt en een verhoogd kussen hebt is mijn enige tip ook oordoppen voor hem..
4 jaar geleden
Gisteren kreeg ik te horen dat ik ook heel hard snurk in mijn slaap. Moest er wel om lachen. Kan hij eens een keer voelen hoe het is om wakker gemaakt te worden door iemand die klinkt alsof die bomen zaagt snachts 😂
4 jaar geleden
whahaha ik lach me dood om jullie reacties😂😂 zo herkenbaar dit.. ik snurk ook opeens en als me man dat dan zei, zei ik dat ik het niet geloof ( wilde ik gewoon niet geloven) maar werd laatst tóch echt wakker van mezelf wow ik snurk echt zo raar, maar net wat jullie zeggen ik lig vaak genoeg wakker van zijn gesnurk weet hij ook eens hoe dat is hahahaha hij blijft gelukkig wel bij me liggen 🙈🙈 hoe kan het dan dat we opeens snurken??