Is er toevallig iemand die beide voedingen heeft geprobeerd en weet of ze even dik zijn?
Ik gebruik nu hero maar mn kleine heeft veel moeite t weg te krijgen. Bij een speen groter loopt het er te snel in en krijgt ze er last van. Ik heb al meerdere merken spenen en flessen geprobeerd.
Wij gebruiken extra care van kruidvat maar dat is "gewone" dikte. Dus niet ...
Misschien is dit dan een optie want hero comfort lijkt wel pap, zeker als je t even laat staan. Nu is dit ook tegen spugen dus daarom is t zo ingedikt. Ze krijgt t amper weg.
Misschien is dit dan een optie want hero comfort lijkt wel pap, zeker als j ...
Het ligt denk ik aan de reden van gebruik van juist de comfort.. Spuugt je dochtertje veel? Want de extra care is vooral voor gevoelige darmpjes bijvoorbeeld. Te vergelijken met nutrilon omneo.
Het ligt denk ik aan de reden van gebruik van juist de comfort.. Spuugt je ...
Het zijn voornamelijk haar darmen. We zaten hiervoor op pepti omdat ze aan koemelk allergie dachten. Daar kreeg ze t zuur van en spuugde veel. Hiervoor had ze dit niet dus denk dat dit echt door de voeding kwam
Misschien zelf de speen even iets groter maken? Met verdikte voeding heb wi ...
Ze drinkt er ook minder van en komt eerder om voeding. Ook vouwt ze zich dubbel tijdens en na de voeding waardoor ik denk dat t ook zwaar valt voor haar