8 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken extra care van kruidvat maar dat is "gewone" dikte. Dus niet anders dan de standaard voeding van kruidvat, nutrilon of hero

4 jaar geleden

Reactie op Alhoewjel

Wij gebruiken extra care van kruidvat maar dat is "gewone" dikte. Dus niet ...
Misschien is dit dan een optie want hero comfort lijkt wel pap, zeker als je t even laat staan. Nu is dit ook tegen spugen dus daarom is t zo ingedikt. Ze krijgt t amper weg.

4 jaar geleden

Reactie op Mel1211

Misschien is dit dan een optie want hero comfort lijkt wel pap, zeker als j ...
Misschien zelf de speen even iets groter maken? Met verdikte voeding heb wij ook altijd gehad dat de ene speen te klein was en de ander te groot.

4 jaar geleden

Reactie op Mel1211

Misschien is dit dan een optie want hero comfort lijkt wel pap, zeker als j ...
Het ligt denk ik aan de reden van gebruik van juist de comfort.. Spuugt je dochtertje veel? Want de extra care is vooral voor gevoelige darmpjes bijvoorbeeld. Te vergelijken met nutrilon omneo.

4 jaar geleden

Reactie op Alhoewjel

Het ligt denk ik aan de reden van gebruik van juist de comfort.. Spuugt je ...
Het zijn voornamelijk haar darmen. We zaten hiervoor op pepti omdat ze aan koemelk allergie dachten. Daar kreeg ze t zuur van en spuugde veel. Hiervoor had ze dit niet dus denk dat dit echt door de voeding kwam

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Misschien zelf de speen even iets groter maken? Met verdikte voeding heb wi ...
Ze drinkt er ook minder van en komt eerder om voeding. Ook vouwt ze zich dubbel tijdens en na de voeding waardoor ik denk dat t ook zwaar valt voor haar

4 jaar geleden

Mengen met je gewone flesvoeding? Hier tijdelijk gewone gemixt met forte op advies cb.

4 jaar geleden

Als je het voor de darmpjes doet zou ik eerder voor nutrilon omneo gaan. Is niet zo verdikt en werkt goed tegen krampjes!