9 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb deze c-vorm van Ella en daar ben ik echt mega blij mee. Ik lig wel altijd andersom dan het plaatje, dus naar de opening toe. Dan heb je dat grote ding in je rug, de bovenkant van de c als kussen en de onderkant tussen je benen.
Ben er heel erg blij mee, kan niet meer zonder 🤣

4 jaar geleden
Ik heb het kussen van je foto. Ik ben een enorme draaier in bed, maar dit kussen is ideaal. Hoef je niet dat hele kussen mee te zeulen naar de andere kant als je je draaid 😜mijn partner is er minder blij mee aangezien hij toch wel veel plek in beslag neemt in bed

4 jaar geleden
Ik had er eerder zo een als van de foto maar vond het zelf niet fijn om m’n hoofd erop te leggen op een of andere manier, dus dan is die wat onhandig. Heb nu een lange worstvormige van MamaLoes sinds een week, die vind ik wel fijn! Wel soms ‘s nachts meedraaien inderdaad. Je kunt de uiteinden wel dichtknopen dan is het ook een voedingskussen/nestje. Deze is dat: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-amy-wafel-okergeel-voedingskussen-ml2091

4 jaar geleden
Ik gebruik al sinds de 3e maand een BB Hug Me (www.bbhugme.com), en heb ook hun voedingskussen. Heel comfortabel en ook daarna nog voor veel dingen te gebruiken. Hardheid is ‘instelbaar’ dus kan aangepast worden als de zwangerschap vordert. Wel prijzig…

4 jaar geleden
Ik heb die van op je foto gekocht en terug gestuurd na een week. Het is een echt kussen, er zitten geen bolletjes in en ik vond dat het erg weinig ondersteunt. Ik ga nu voor de doomoo denk ik.