94 Reacties

4 jaar geleden

wat is een bevallingsjurkje? je kunt toch gewoon je onderlichaam bloot maken?

4 jaar geleden

Ja ik heb er 3 gekocht! Ze zitten heerlijk ook als pyjama tijdens de zwangerschap en tijdens de kraamperiode makkelijk met borstvoeding!

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap maakte ik me erg druk over wat ik aan zou trekken tijdens de bevalling. Uiteindelijk had ik niks aan 😅, ik had het veel te warm en het kon me niks meer schelen dat iedereen (ik beviel in het ziekenhuis) me naakt zag 😄

4 jaar geleden

Reactie op PlaneeTJE

wat is een bevallingsjurkje? je kunt toch gewoon je onderlichaam bloot make ...
De korte versie is vooral voor tot het persen (denk ik) en vooral daarna met borstvoeding. Ze hebben ook een website en veel bn-ers prijzen de jurkjes aan.

4 jaar geleden

Reactie op Mimi29

Ja ik heb er 3 gekocht! Ze zitten heerlijk ook als pyjama tijdens de zwange ...
Oh wauw, goed om te horen. Heb je gewoon je normale maat gekocht?

4 jaar geleden

Reactie op An-1986

Zie deze die een stuk goedkoper is: https://nl.boohoo.com/zwangerschaps-na ...
Top! Heb je deze zelf ook?

4 jaar geleden

Ben zelf nog nooit bevallen, maar lees in andere topics veel ervaringen van mensen die alleen maar bloot wilden zijn. Ben zelf dus niet van plan er veel geld of moeite in te steken, je ziet er toch niet mooi uit tijdens een bevalling. Ik ga denk ik voor een goedkoop oversized tshirt

4 jaar geleden

Reactie op Essss87

Oh wauw, goed om te horen. Heb je gewoon je normale maat gekocht?
Ja ik heb gewoon mijn normale maat voor de zwangerschap besteld zit prima! En eentje voor de zekerheid een maatje groter voor tijdens de bevalling

4 jaar geleden

Ik had er 1 gekocht en had deze aan bij mijn vorige bevalling, ik vond het een super fijn jurkje aangezien hij vrij kort was en dat je de knoopjes meteen los kon doen voor huid op huid contact. Daarna nooit meer gedragen omdat ik toch liever een pyjama draag dan jurkjes.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een lang voedings nachthemd gekocht. Zitten ook knoopjes aan voor de borstvoeding en lig ik niet zo bloot in het ziekenhuis en bij de kraamhulp. 2 voor €30'-

4 jaar geleden

Reactie op Essss87

Top! Heb je deze zelf ook?
Nee moest even Google wat een bevallingsjurkje was, nooit van gehoord. En zag deze die een stuk goedkoper is maar zal dan vast ook een mindere kwaliteit zijn (al zal je hem ook niet vaak dragen denk ik) ik twijfel of ik dit wel ga dragen, ik denk gewoon een zwart topje voor de rest heb je het met bevallen toch bloedheet! Na de bevalling ga je douchen en kan je lekker een relax broek aan doen met shirt denk ik.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een groot tshirt aangedaan waar de mouwen afgeknipt waren… 😅

4 jaar geleden

Wowzers, wat een berg geld voor een nachthemd! Zijn dat gouden knoopjes die eraan zitten? 🤯 Ik had gewoon een groot T-shirt aan van de zeeman, dat voldeed meer dan prima..

4 jaar geleden

Wowzers, wat een berg geld voor een nachthemd! Zijn dat gouden knoopjes die ...
Hahahaha, ik had zelf nog niet nagedacht over wat ik aan wilde doen. Maar ik zag de foto’s van de baby op de borst met het jurkje en dacht toen, dat is toch wel handig

4 jaar geleden

Ik doe gewoon een groot zwart voedings hemd van bonprix, maar mocht je echt een voedingsjurk willen dan zijn ze er vast wel 2ehands op Vinted! Zijn ze ook niet zo duur.

4 jaar geleden

Ik heb deze bij de vorige bevallingen gedragen, in het zwart dat vond ik voor de foto’s wel zo fijn dat het een beetje schoon was op de foto 😉 https://www.hunkemoller.nl/slipdress-nora-lace-zwart-175245.html

4 jaar geleden

Ik doe gewoon een groot zwart voedings hemd van bonprix, maar mocht je echt ...
Ja, ik kijk al een tijdje naar het merk, maar alleen maat s en m, nog even wachten op grotere maten 😃

4 jaar geleden

Ik denk dat ik zonder iets ga bevallen 😅 totaal niet over nagedacht 😂

4 jaar geleden

Ja, ik heb het jurkje ook. Ik vind hem ideaal. Ga het jurkje nu weer aantrekken met de bevalling.