6 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik hem al ruim een half jaar en ben er helemaal weg van! Hij kan goed plat, is makkelijk in en uit te klappen en het materiaal is mooi. Van alle gemakken voorzien. Kan eigenlijk geen nadeel bedenken.

2 jaar geleden

Heeel blij mee 馃グ kan alles met een hand bedienen, loopt goed! Ook nog niets vervelends kunnen ontdekken 馃槉

2 jaar geleden

Soms blijft hij steken bij een kleine verhoging op straat (wij wonen wel in de stad en hebben ze allemaal van zo'n stomme gootjes). Dat is het enige maar wen je aan en weet je waar je op moet letten. We hebben de Miley2 sunset red. Ben nog steeds verliefd op de kleur en het is geen zweetstof met warme dagen! Hij past ook mooi voor in de fietsenmand op mijn fiets!

2 jaar geleden

Ik vind m vreselijk! Hij blijft makkelijk hangen achter kleine drempels. Doodeng..

2 jaar geleden

Ik stap steeds met mijn voet op de rem tijdens het lopen ( kan ook aan mij liggen, mn vriend heeft t namelijk niet), hij blijft soms hangen in de rem dus blokkeert hij en met kleine verhogingen moet je de voorwielen al optillen. Verder positief kan hij mooi klein opvouwen en kan je kindje heel plat liggen.

2 jaar geleden

Is inderdaad makkelijk en compact, gebruik hem al 1,5 jaar.. nadelen.. de kleine wielen blijven soms steken en hij zou snel omkantelen.maar daar leer je snel op anticiperen