33 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb boekjes gekocht voor mn vader en stiefmoeder met opa/oma voor beginners. Voor mn moeder een mok van Blond Amsterdam met ‘oma’. En dan geven als cadeautjes. Voor mn schoonouders is het lastiger, want die zijn al opa en oma.. En verder willen we een fotoshoot doen met een zwangerschapsaankondiging zodat we die kunnen laten zien aan overige familie/vrienden/collega’s😊

4 jaar geleden
Voor onze (schoon) ouders een doosje met fiep, rompertje en sokjes met de aankondiging erin geschreven dat ze opa en oma worden :)

4 jaar geleden
Voor mijn beste vriend en vriendin! We zijn nu een clubje met z'n 3, straks met z'n 4😊

4 jaar geleden
Ik ben nog aan het denken hoe we het gaan doen 😊. Ik denk voor mijn mama een doos met een pakje, tutje, positieve test... nzo en laten uitpakken. Schoonmama een taart omdat ze rond die periode jarig is en Gelukkige verjaardag oma & een foto van de echo op de doos. Ik ben nog ideeën aan het zoeken voor de rest van de dichte familie en vrienden 😆

4 jaar geleden
Ons zoontje gaat dit shirtje aan trekken om het bij de zussen, mijn tante en de opvang bekend te maken.
Omdat het shirtje te laat binnen was gekomen en we het onze ouders toch wilde vertellen heeft hij een kleurplaat ingekleurd met de tekst "Hoera! Ik word grote broer!"

4 jaar geleden
Ik heb dit al gegeven aan mn ouders kon niet wachten haha, dacht dat ik ook 7 weken was maar blijkt nu 5 en half.

4 jaar geleden
Voor mijn zoontje nu een shirtje gekocht :
Ben ik stoer ? en achterkant ik word grote broer.. die doen we dan aan als we naar mijn vader en stiefmoeder gaan . voor de rest heb ik een ander shirtje ik ben stoer want ik word grote broer met 2 knuffels, daar maak ik dan een foto van en geef ik persoonlijk 😊

4 jaar geleden
Mijn moeder kwam erachter de dag nadat ik positief getest had... ze kwam met quercetine aan voor mijn hooikoorts (heeft ze zelf ook en helpt haar heel erg), toen ik zei dat ik niet zeker wist of ik dat wel mag (gaf ook nog borstvoeding) vroeg ze meteen: ,ben je zwanger?.....

4 jaar geleden
Ik heb deze besteld voor opa’s en oma’s en ook voor oom en tante alleen dan met uoteraard oom en tante tekst

4 jaar geleden
Reactie op marjoleinscen
Ik heb deze besteld voor opa’s en oma’s en ook voor oom en tante alleen dan ...

Daarbij komt nog een echo foto

4 jaar geleden
Wij hebben voor beide opa’s en oma’s een rompertje besteld met ‘coming soon maart 2022’. Beide oma’s zijn binnenkort jarig, dus de rompertjes geven we dan als extra cadeautje 🥰