11 Reacties
5 maanden geleden
Hier ook drama zeker overdag. Brood wil ze ineens niet meer alleen fruit vind ze nog goed en komkommer en tomaat. Saconds eet ze wel heel haar bord leeg
5 maanden geleden
Reactie op kayleighsylvana
Hier ook drama zeker overdag. Brood wil ze ineens niet meer alleen fruit vi ...
Die van mij wilt ook sochtends geen brood meer. Eet alleen paprika; tomaat en komkommer.. avondeten ook een drama paar happen en klaar. Toetje ook met moeite en voor het slapen gaan krijgt hij nog peutermelk deze gaat er wel in. Heb soms het idee dat het echt te weinig is en probeer allerlei aanvullingen te bedenken maar soms weet ik het ook niet meer.
5 maanden geleden
Reactie op Mandyxhxhd
Die van mij wilt ook sochtends geen brood meer. Eet alleen paprika; tomaat ...
Snap ik heel goed is ze ook afgevallen?
5 maanden geleden
Reactie op kayleighsylvana
Snap ik heel goed is ze ook afgevallen?
Dat niet, heel gek.
5 maanden geleden
Reactie op Mandyxhxhd
Dat niet, heel gek.
Dan zou ik me voor nu niet echt zorgen maken denk ik… Miss een beschuitje proberen of crackers? Of miss yoghurt ofzo in de ochtend met wat fruit?
5 maanden geleden
Ik ben blij dat ik het hier lees! Hier ook hij wilt gewoon niks eten vooral 's morgens niet.
5 maanden geleden
Ik heb al een jaar geleden een cursus gevolgd van cjg over peuterpubertijd en een van de onderwerpen was het eten. Daar gaven ze aan dat veel 2 jarige eten weigeren en dat je hier geen strijd van moet maken als ze honger hebben eten ze wel. Wel elke keer aanbieden en eten ze niet dan niet, als ze gewend zijn toetje te krijgen na eten deze wel geven en niet niet als straf als de rest niet op is.
Ik moet zeggen ben blij dat ik dit al vooraf wist want zoals bij jullie, ze eet savonds soms en soms ook niet, brood paar hapjes, fruit en komkommer wel. Ik vind het prima op een dag gaat ze weer goed eten.
5 maanden geleden
Ene dag eet hij als bootvervoer, andere dagen hebben we goed vullende lucht
Zoals anderen ook zeggen: we maken er geen strijd van
5 maanden geleden
Fijn dat jullie het herkennen maar wel vervelend. Kort nadat ik het bericht had geplaatst begon hij over te geven en diarree wat bijna een week duurde. Hij eet nu super goed en veel maar hij zal wel in te halen hebben. Hiervoor ging t mwah nooit echt een grote eter geweest.