9 Reacties

2 jaar geleden

Ik koop altijd een maat groter dan dat die nu heeft. Mijne heeft kleine voetjes 21 en koop dan voor de winter maanden 22

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft maat 21 en ik heb nu slofjes gekocht maat 22. Ik ben wel bang dat ze van de winter nog een maat 23 nodig heeft. Maar die had ik ook besteld en die waren nu zo groot, dat ze er eigenlijk niet normaal in kon lopen.

2 jaar geleden

Hier ging van 22 naar 23 heel snel; begin juni sandalen gekocht die in augustus al niet meer paste!

2 jaar geleden

Wisselt heel erg.. mijn oudste dochtertje heeft een jaar lang dezelfde schoenmaat gehad en de jongste is in een maand of twee een schoenmaat gegroeid!

2 jaar geleden

Ik durf dat zelf niet! Ik had van de zomer 1 maat groter sandalen gekocht. 2 weken later paste ze die al niet meer 馃檲 toen dus 2 maten gegroeid. Ik zou dan idd toch een maatje groter doen dan nu, in de hoop dat ze passen haha

2 jaar geleden

Je kunt ook warme slofsokken halen. Daar groeien ze niet zomaar uit 馃槉

2 jaar geleden

Ik heb zelf gewoon goedkope slofjes gekocht bij de van haren ik denk als die eruit groeit koop ik wat sneller een nieuw paar.

2 jaar geleden

Die van mij heeft al een tijdje maat 23, denk dat ik binnenkort weer naar de winkel mag. Bij mn oudste heb ik wel eens binnen een maand 2 paar schoenen moeten kopen. Scheelt, die kleine loopt dus nu op de nieuwe schoenen die zijn oudere broer amper aan heeft gehad haha.

2 jaar geleden

Gemiddeld 1 maat per 3 maanden vertelden ze mij in de schoenenzaak. Maar daar zitten groeispurts tussen, dus kan ook 2 maten in 3 maanden zijn en dan 3 maanden niets. Kortom: niets over te zeggen