13 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is het belangrijk dat je in het nekje voelt of hij/zij lekker warm is. Ik ben een hele middag buiten geweest met m’n dochter, na het wandelen zijn we lekker in de tuin gaan zitten en ze heeft nog 2 uur geslapen in de wagen..

3 jaar geleden

Reactie op Esmaee

Volgens mij is het belangrijk dat je in het nekje voelt of hij/zij lekker w ...
Hoe oud is jou dochter?

3 jaar geleden

Ik ben ook elke dag wel 3 uur buiten met de kleine sinds 6 dagen ofzo.. Wel tussendoor ook ergens binnen (bijv. Winkel, restaurant etc). Zij is nu 16 dagen oud en 3600 gr ongeveer. Ik kleed haar warm aan en zorg ervoor dat zij af en toe van houding veranderd.

3 jaar geleden

Zolang als hij warm blijft!

3 jaar geleden

Wij maken ook elke dag een goede wandeling. Afgelopen week door een park gewandeld voor ongeveer een uurtje. Gewoon goed aankleden, mutsje op, lekker dekentje in de wagen en gaan 😊

3 jaar geleden

Zijn jullie zo snel al genezen dan beneden😅? Ik wil ook zo graag stukken gaan wandelen, maar alles doet nog zo'n zeer

3 jaar geleden

Zijn jullie zo snel al genezen dan beneden😅? Ik wil ook zo graag stukken g ...
Zoooo, Feel you. Ben kapot na 10 min lopen. Je kan me wegdragen dan

3 jaar geleden

Reactie op Mandyxhxhd

Hoe oud is jou dochter?
10 dagen

3 jaar geleden

Reactie op Imkebb

Zoooo, Feel you. Ben kapot na 10 min lopen. Je kan me wegdragen dan
Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben! Na een kwartier/20 min heb ik echt pijn overal in bekkengebied. Ze zeiden ook dat ik langzaamaan moet opbouwen.

3 jaar geleden

Na 8 dagen ( gisteren) lekker gaan winkelen en een terrasje gepakt ik vond het heerlijk! En mij kleine meid ook ☺️ Je moet zelf even aanvoelen waar je behoefte aan hebt en wat jij en je kindje aankunnen.

3 jaar geleden

Hier nu wel. 23ste bevallen en zou alles kunnen qua wandelen dan. Maar bij men vorige 2 (geknipt bij beide) was dat een heel ander verhaal. Nu mini scheur en dag en nacht verschil.

3 jaar geleden

Haha precies dit. Ik ben het liefst hele dag thuis, waar ik zonder ondergoed/broek kan lopen en het beter kan genezen van onder. Zodra ik ondergoed en kraamverband in heb, doet het meteen zeer met lopen. Vandaag was eerste dag dat ik het iets langer volhield. Zonder kraakverband naar buiten gaan is helaas geen optie, ik vloei nog teveel

3 jaar geleden

Halve middag loop ik al buiten hoor terrasjes enzo kan gewoon dekentje en jasje aan