7 Reacties

4 jaar geleden

Voor mij is het ook een maand geleden en draag ook high waist ondergoed. Mijn wond doet geen zeer meer maar de zenuwen eromheen wel en dat voelt als een schurend, zeurend gevoel. Ik draag veel jurkjes en rokjes! Zaterdag een broek gedragen (high waist) en dat voelde nog erg oncomfortabel maar heb t wel gedaan! Ik merkte hoelanger ik de broek aan had, ik er ook aan ging wennen. Ik had wel een hemdje onder m鈥檔 shirt aan als extra laagje tussen de onderbroek en de broek. Gewoon proberen stapje bij beetje

4 jaar geleden

Ik doe ook een hemdje ertussen. Heb juist last wat hoger in mn buik. Heel gek alsof dat afgekneld wordt 馃ゴ.

4 jaar geleden

Ik draag de stretchbroeken van only, die stoffen met een elastieken band (lijkt op een soort pantalon), die zitten hoog en rekken mee waardoor het niet schuurt over de wond

4 jaar geleden

Reactie op Dreeetje

Ik draag de stretchbroeken van only, die stoffen met een elastieken band (l ...
Bedoel je deze?

4 jaar geleden

Ik draag voornamelijk flared leggings van Ambika, loavies, only. Die zijn voornamelijk lekker zacht en high waist. Qua ondergoed draag ik naadloze strings van H&M. Zijn ook wat hoger en schuren niet over de wond.

4 jaar geleden

Hier 6 weken geleden maar het is voor mij een mooi excuus om nog lekker in mn zwangerschapsbroeken rond te lopen hoor 馃槀 h茅茅rlijk!

4 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik hou het nog even bij m'n zwangerschap broeken en hight waist ondergoed en ga het normale broeken dragen langzaam opbouwen:)