Goedenavond! Het is nu een maand geleden dat onze kleine per spoedkeizersnede ter wereld kwam. Intussen draag ik m'n mans boxers niet meer, maar heb ik high waist onderbroeken gekocht omdat deze boven m'n wond komen. Nu loop ik nog in m'n zwangerschap broek wegens de zelfde rede. Alles schuurt over de wond van de keizersnede heen. Dit terwijl ik wel weer mijn oude maat (broeken en ondergoed) pas. Wie heeft er ervaring mee wanneer ik weer een normale broek/ondergoed kan dragen zonder dat dit pijn doet/ schuurt aan mijn wond?
Voor mij is het ook een maand geleden en draag ook high waist ondergoed. Mijn wond doet geen zeer meer maar de zenuwen eromheen wel en dat voelt als een schurend, zeurend gevoel. Ik draag veel jurkjes en rokjes! Zaterdag een broek gedragen (high waist) en dat voelde nog erg oncomfortabel maar heb t wel gedaan! Ik merkte hoelanger ik de broek aan had, ik er ook aan ging wennen. Ik had wel een hemdje onder m鈥檔 shirt aan als extra laagje tussen de onderbroek en de broek. Gewoon proberen stapje bij beetje
Ik draag de stretchbroeken van only, die stoffen met een elastieken band (lijkt op een soort pantalon), die zitten hoog en rekken mee waardoor het niet schuurt over de wond
Ik draag voornamelijk flared leggings van Ambika, loavies, only. Die zijn voornamelijk lekker zacht en high waist. Qua ondergoed draag ik naadloze strings van H&M. Zijn ook wat hoger en schuren niet over de wond.
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik hou het nog even bij m'n zwangerschap broeken en hight waist ondergoed en ga het normale broeken dragen langzaam opbouwen:)