31 Reacties
4 jaar geleden
Wij doen het niet met ons katten, ook al beschouwen wij die absoluut als onze harige kinderen.
Misschien een soort tussenoplossing, door bvb enkel een setje hondenpootjes ergens te doen?
4 jaar geleden
Ik zou het zelf nooit doen. Ik ben gek op honden en de 2 van m'n ouders zijn alles voor ons gezin.
Maar een hond is geen mens en dus geen echte familie. Zo redeneren wij. Maar er zijn echt mensen die dat wel doen. Onze zus/schoonzus is wel zo'n type, maar die zullen nooit voor kinderen gaan om meerdere (medische) redenen. Dus voor hun is de hond wel meer dan voor ons bijvoorbeeld.
Vooral doen wat samen goed voelt.
4 jaar geleden
Mijn honden komen er zeker op! honden zijn je familie en die tellen net zo hard mee als mijzelf (hier thuis dan😜)
4 jaar geleden
Onze hond komt niet op het geboortekaartje, bij de 1e hebben we dat ook niet gedaan...
Ieder zo zijn/haar ding natuurlijk, maar voor ons is een hond een huisdier en dus geen familie... Ookal hou ik zielsveel van der natuurlijk. Maar gelukkig deelt iedereen zijn/haar eigen mening daarin en doe vooral waar jullie je goed bij voelen ! 🙂
4 jaar geleden
Bij ons horen onze huisdieren er ook echt bij, maar wij laten dit verwerken in het ontwerp van ons geboortekaartje. De naam van onze huisdieren er opzetten vinden we zelf persoonlijk wat vreemd, hebben we ook al op n geboortekaartje van iemand gezien.
4 jaar geleden
Kijk ik vind het raar 😂😜 maar goed wij hebben dan ook geen hond 🐕. En wat is normaal? Voor iedereen is toch iets anders normaal, dus vooral lekker doen wat jullie leuk vinden 😊 dat is toch gewoon voor iedereen prima maar vooral voor jullie. Ik vind het wel super schattig trouwens 🥰 raar en schattig 😊
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein_-
Bij ons horen onze huisdieren er ook echt bij, maar wij laten dit verwerken ...
Hey Marjolein, ik zoek nog iemand die ons kaartje kan ontwerpen waar ons hondje op getekend staat. Bij wie laat jij het kaartje ontwerpen? En M… vind het echt een heel leuk idee om ook de naam van onze hond te noemen op de kaart dus dank voor de tip 😃