11 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ben 1.60m en heb een badje overgenomen van een kennis. Ziet er ongeveer zo uit als die van jou. Mijn man staat er prima bij maar voor mij is de baby niet meer goed vast te houden door de hoogte. Kraamhulp zei dat er niets aan de standaard veranderd kon worden:( wij hadden nog een ander badje nieuw liggen zonder standaard voor in ons grote bad en die gaan wij nu gebruiken als mijn keizersnede is geheeld:)
4 jaar geleden
Ik heb een tummy tub aangeschaft zonder standaard, zet deze gewoon op tafel omdat het anders voor mij ook veel te hoog is.
De verloskundige zei ook dat ik niet speciaal voor de kraamweek een extra standaard hoefde te kopen dus ik hoop dat het zo goed is馃ぃ
4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, ben ook 1,57. Mijn vader heeft de poten korter gezaagd met een ijzerzaag (ik geloof 10 cm er af).
Bij mijn eerste dochter heeft hij dat ook gedaan, dus ik wist al dat het bij dit badje ook nodig zou zijn, anders is het geen doen om je kindje in bad te doen.
4 jaar geleden
Ik heb een baby badje van de IKEA, hier zit geen standaard bij. Ik zet hem op de grond in de douche. Ga dan op mijn knie毛n zitten en naast mij leg ik het verschoon kussen neer. Bij mijn oudste (bijna 1,5 jaar) ook zo gedaan, dus ben het gewend haha.
Het voordeel van in de douche is dat ik ook niet hoef te hannesen om het badje weer te legen馃榿.