5 Reacties

3 jaar geleden

Update: er staat ook vanaf 3 jaar..

3 jaar geleden

Ik heb dit keukentje niet, maar €55 is een heel goede prijs voor een keukentje. Eigenlijk vraag ik mij altijd af waarom je nu al een keukentje zou willen geven aangezien ze nog zo klein zijn? Kunnen ze er al iets mee?

3 jaar geleden

Ik heb dit keukentje niet, maar €55 is een heel goede prijs voor een keuken ...
Nou ze vind mijn keukenspullen interessant haahha

3 jaar geleden

Ik heb dit keukentje niet, maar €55 is een heel goede prijs voor een keuken ...
Mijn oudste dochtertje vond haar keukentje echt al wel heel leuk toen ze 1 werd: de kastjes open doen en alles wat erin zit eruit halen en weer terug doen. Met 1 jaar en een paar maanden begon ze de keukenspulletjes ook echt te gebruiken; uit de kopjes drinken, allemaal houten eten in pannetjes doen en dan roeren etc. Dus een keukentje kan zeker al wel leuk zijn voor de kleintjes! Inmiddels is ze 2,5 en is het haar favoriete speelgoed. De jongste van 10 maanden is inmiddels ook begonnen met de deurtjes open en dicht doen en alles eruit halen 😅 On topic: ik heb geen ervaring met het keukentje van de ah. Wij hebben een keukentje van Ikea op marktplaats gekocht inclusief pannetjes etc. Daar zijn we super blij mee!

3 jaar geleden

Wij hebben er een van Albert Heijn maar wel een van bijna 5 jaar oud, dus of het dezelfde is weet ik niet. Kwalitatief is ie echt prima, wij hebben rouwdouwers hier maar hij staat nog steeds te shinen. Onze kinderen doen er niet zo heel veel mee, af en toe een korte fase maar ik heb nog hoop dat de jongste er misschien wél wat mee gaat doen haha.