10 Reacties

5 maanden geleden

Heb dit zelf nooit meegemaakt, maar ik heb wel eens anderen erover gehoord. Zij deden snachts de luier ook verkeerd om aan.

5 maanden geleden

Hier precies t zelfde...... wij hebben nu een slaapzak die we andersom doen waarvan de rits net boven zn billen komt, hierdoor kan hij er niet zelf bij komen. Ik zou het verder anders ook niet weten..

5 maanden geleden

Reactie op xxCinn

Heb dit zelf nooit meegemaakt, maar ik heb wel eens anderen erover gehoord. ...
Hij trekt hem in zn geheel uit. Nee geen luier broekje

5 maanden geleden

Reactie op Larissa95

Hier precies t zelfde...... wij hebben nu een slaapzak die we andersom doen ...
Welk merk?

5 maanden geleden

Ik heb wel eens de tip gelezen om over een slaapzak een iets strakker shirt te trekken. Dan krijgen ze die rits niet verder open.

5 maanden geleden

Om de sluiting van de luier een stuk schilderstape, zodat de opening op de rug zit Slaapzak andersom aantrekken en dan met een veiligheidsspeld de rits vastzetten.

5 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Om de sluiting van de luier een stuk schilderstape, zodat de opening op de ...
Veiligheidsspeld vind ik nou niet echt heel veilig. Vooral met die slimme peuter van mij niet…

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Veiligheidsspeld vind ik nou niet echt heel veilig. Vooral met die slimme p ...
dat zijn dingen die je echt zelf in overweging moet nemen of je het veilig genoeg vindt. Vroeger werd niet anders gedaan. Niet dat vroeger alles beter was, wel om aan te geven dat er heel veel mensen groot mee zijn geworden. Succes in je afwegingen en hopelijk snel een oplossing!

5 maanden geleden

Mijn schoonmoeder heeft net onder de rits een touwtje genaaid, een lusje door de rits en dan kun je hem dicht strikken. Met een dubbele knoop krijgt hij het niet los.

5 maanden geleden

Lastig.. ook geen ervaring mee want hij slaapt hier gewoon onder een dekbed maar misschien dat je gewoon een dikke pyjama aan kunt doen bijvoorbeeld aan een stuk ok heb die van de c&a dan vat hij in ieder geval geen kou