21 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben de moonie en zijn hier heel erg tevreden over. Ons ventje valt er direct mee in slaap van zichzelf en springt op wanneer hij huilt. Vaak moeten we hem zelf niet meer troosten als hij even wakker is maar slaapt hij zelf terug in door de rustgevende geluiden en het subtiele lichtje. Batterij gaat lang mee

3 jaar geleden
Wij hebben de moonie! Ben er heel tevreden over, we gebruiken hem elke dag!

3 jaar geleden
Wij hebben een mooney beertje. Moet zeggen, ik vind het voor mezelf wel lekker 😆 dan hoor ik haar geluidjes minder. Had het niet verwacht het zelf lekker te vinden want ik sliep voor de baby met oordoppen om het geluid te blokken.
Dochter echter lijkt het weinig te doen. Heb het idee dat het soms een stoorzender is die dan de omgevingsgeluiden minder heftig maakt maar eigenlijk gebruiken wij m nu nog niet (3,5 maand). Het lijkt haar weinig te doen namelijk. In het begin wel geprobeerd. Maar merkte geen verschil.
Mijn 3 nichtjes vonden het wel fantastisch.
Kun je m niet via marktplaats kopen? Of eerst even een ruis opzetten via youtube of spotify ofzo om te zien wat het effect is op jullie kindje voordat je m koopt en hij/zij er niks aan vindt.

3 jaar geleden
Reactie op Femke338
Wij hebben de flow voor het geluid gehaald, maar onze dochter is ook erg vi ...
Hoe oud is ze? En w ze dan niet afgeleid door de sterretjes om in slaap te geraken?

3 jaar geleden
Reactie op Jolien VH
Wij hebben de moonie en zijn hier heel erg tevreden over. Ons ventje valt e ...
Gebruik je dit ook 's nachts?

3 jaar geleden
Reactie op Me&Billie
Wij hebben een Moonie beer en die wordt elke nacht gebruikt. Ons zoontje wo ...
Welk geluidje gebruik je dan? Ook de lichtjes?

3 jaar geleden
Ja wij hebben Moonie konijn, handig is dat je met de oren aan t bedje kan knopen. Voor ons is t vooral een uitkomst voor de overdagslaapjes. De lange nachtslaap kukelt hij toch wel in. Hij heeft echt aandacht voor de lamp en t geluid. Dus je kan al snel oefenen met wakker wegleggen en zelf in slaap laten vallen. Hij springt opnieuw aan bij huilen, maar is niet overgevoelig, dus batterij gaat redelijk lang mee. (3 dagen schat ik) en dan is t weer 3 uur opladen (dus dan mis je hem wel 1 slaapje ofzo).
Wat ik heel fijn vind is dat je zelf het geluid én volume kan kiezen. Dat er verschillende licht opties zijn en dat je licht en geluid los van elkaar zou kunnen gebruiken als dat voor je kind beter werkt.

3 jaar geleden
Wij hebben de slaapotter van fisherprice
Wij zijn er echt heeeel tevreden mee.
Hij heeft verschillende rustgevende muziekjes
Ook gaat zijn buikje op en neer en is het dus net of hij heel diep slaapt (kun je ook uitzetten zodat alleen het muziekje afspeelt)
En er zit ook een functie op dat je een hartslag hoort zodat het kindje wer het gevoel terug heeft van in de baarmoeder.
Onze kleine meid valt hier heerlijk mee in slaap en wij ook trouwens 😅😅 Dus beetje dubbele functie🤣👍

3 jaar geleden
Reactie op Madeliefde81
Ja wij hebben Moonie konijn, handig is dat je met de oren aan t bedje kan k ...
Je kunt hem ook aanzetten als ‘ie opgeladen wordt volgens mij. Mocht je ooit in nood zitten :)

3 jaar geleden
Wij hebben een snuz cloud. Met lichtjes en white noise en het was echt m’n redding 😬🥳
Ding gaat ook overal mee naar toe

3 jaar geleden
Wij hebben een Zazu becky knuffel. Meerdere soorten zijn er maar super ding! Heb er 2. Ook 1 voor de opvang. Meerdere geluiden kan je kiezen en gaaf na verloop van tijd uit. Wanneer ze huilt gaat die vanzelf weer aan of beweegt. (Kan je zelf instellen, heel makkelijk!) Ideaal ding. Wij leggen de knuffel naast haar neer speentje in en ze slaapt bijna meteen😊 Zie hem voor 26 euro.