75 Reacties

één jaar geleden

Ik heb wel een wollen deken over haar slaapzak liggen, dus naast de slaapzak, dan het Nunki lakentje en dan een wollen deken. Door het Nunki lakentje blijft ze op haar plek liggen. Wel is het bij ons echt een stukje kouder nog 😰

één jaar geleden

Ik gebruik een optidee dekbed- en matrasovertrek. Vindt ie heerlijk!

één jaar geleden

Ik vind de slaapzak 3,5 tog van Hema echt zo dun aanvoelen. De puckababy blijft onze zoon warm in en de 3,5 wollen slaapzak van Reiff. Verder hier wel wollen broekje en romper. Even luchten, wol is zelfreinigend. Tenzij je ongelukje hebt, dan even in wol was. Werkt toch beter dan de synthetische stoffen!

één jaar geleden

Wij hebben over de slaapzak dan nog een laken en 1 (soms zelfs 2) dekentjes erover. Ook zo’n koukleum hier. Dekentje stoppen we dan flink in aan de zijkant van het bed, zonder ging ze het hele bed door. Met ligt ze weer stil(ler)

één jaar geleden

Huhhhhh. Ik dacht dat bij 18 graden 3,5 tog wel goed was. Onze dochter ligt gewoon in een korte mouwen romper. In de slaapzak 😂

één jaar geleden

Hier ook zo'n 18 graden op haar kamer. Ze draagt snachts: 3.5 TOG slaapzak romper met lange mouwen + maillot Boxpakje Joggingbroek Trui Ik leg haar dus met al die kleding gewoon in bed savonds, anders wordt ze ook snachts wakker.

één jaar geleden

Reactie op ARLF

Huhhhhh. Ik dacht dat bij 18 graden 3,5 tog wel goed was. Onze dochter ligt ...
Ja maar die van ons is gewoon echt een koukleum.. vanochtend haalde ik haar uit bed en dan is ze helemaal lekker comfortabel. Dan zijn die benen echt heel erg toasty.. Als ik haar uit bad haal gaat ze ook keihard huilen 😂

één jaar geleden

Reactie op MamaJ2022

Ik gebruik een optidee dekbed- en matrasovertrek. Vindt ie heerlijk!
Leg jij hem onder een dekbed dus? Ik durf dat absoluut niet, ze draait meerdere keren om haar as in haar slaap. Maar dat hoeslaken lijkt wel heel fijn! Ik ga er eentje bestellen

één jaar geleden

Wij verwarmen de kamer tot 20 graden en dat die in de nacht afkoelt tot 18-19 graden .. Hij draagt lange mouwen romper, katoenen dunne pyjama met losse sokjes. (Geen pyjama uit 1 stuk omdat hij lang is) en dan slaapzak Hema 3,5tog

één jaar geleden

Geen idee of het kan en past maar eventueel nog een 1 Tog slaapzak onder de andere ? Dat is zonder mouwen normaal

één jaar geleden

Hier is het minstens net zo erg. Het is 18,5 - 19 graden in de kamer. Ze heeft de Puckababy slaapzak aan met een romper en pyjama. Daar boven op tuk ik haar in met een koeka ledikantdeken 3,3 tog. - Eenmaal in slaap blijft ons meisje precies op de plek waar je haar neerlegt. En zelfs daarmee werd ze afgelopen nacht wakker en heb ik nóg een deken er overheen gelegd. Ze veranderd echt in een ijsklontje in de nacht.. moeilijk hoor..

één jaar geleden

Pittenzak in bed leggen, en wij doen een primark huispakje aan van teddystof met sokjes en een Hema slaapzak t

één jaar geleden

Reactie op LemonTree

Ik vind de slaapzak 3,5 tog van Hema echt zo dun aanvoelen. De puckababy b ...
Beter een wollen slaapzak of die van puck a baby?

één jaar geleden

Wij hebben de ribstofslaapzak 3.5 tog van Hema en die blijft goed warm en is lekker dik. Boxpakjes van fleece, warme romper en eventueel extra sokjes. Bedje voorverwarmen met twee metalen kruiken en dekentje erover de kruiken laat ik daarna in bed liggen. En dan moet de winter nog komen🙈

één jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Beter een wollen slaapzak of die van puck a baby?
Die van puckababy is totaal 2,5 tog. De herfstdeel is 2.0. En de zomerdeel is 0.5. Houdt dus minder warmte vast dan die van 3.5 tog.

één jaar geleden

Die van puckababy is totaal 2,5 tog. De herfstdeel is 2.0. En de zomerdeel ...
Ohh ik dacht dat die ook 3,5tog was!

één jaar geleden

Daarstraks weer eruit geweest voor een maillot. Na een half uur wéér huilen want als je het koud hebt kan je natuurlijk ingepakt worden, maar daar word je niet warm van natuurlijk. Fles erin dus. Word er echt moedeloos van. Het was 17,1 graden, hoe moet dat nou van de winter? Misschien moet ik ondanks dat ze zo veel draait toch een deken aanschaffen met eronder een nunki lakentje ofzo… iemand ervaring?

één jaar geleden

Daarstraks weer eruit geweest voor een maillot. Na een half uur wéér huilen ...
Yes! Nunki met wollen deken, echt top!

één jaar geleden

Daarstraks weer eruit geweest voor een maillot. Na een half uur wéér huilen ...
Ja hier slaapt mijn dochter ook onder een nunki laken met deken. En een slaapzak Hema 3.5 tog, lange mouwen romper en velours onesie. Nu heeft ze het niet meer koud!🤗

één jaar geleden

Reactie op Irene87

Ja hier slaapt mijn dochter ook onder een nunki laken met deken. En een sla ...
Kunnen ze hierin wel draaien??