6 Reacties

2 maanden geleden

Onze dochter van 2 jaar slaapt ook op een 1 persoonsbed. En dat gaat prima! Onze zoon van 3.5 heeft zelfs een twijfelaar omdat we dat bed over hadden. Het slapen gaat prima!

2 maanden geleden

Het concept peuterbed bestaat nog maar relatief kort. Zo'n 30 jaar geleden gingen praktisch alle kinderen vanuit het ledikant over in een eenpersoonsbed. Ik zou het zeker proberen! Met een extra hekje is het ook een fijn, geborgen bed

2 maanden geleden

Wij hebben toevallig een hemnes bedbank voor ons zoontje. Hij slaapt er in sinds hij 2 jaar is, en het gaat helemaal prima. We hebben het bedhekje van de ikea aan de lage kant. En als hij ziek is, Dan trekken we het uit tot een 2 persoons en kan ik er naast gaan liggen, ideaal.

2 maanden geleden

Reactie op Vollemaan

Wij hebben toevallig een hemnes bedbank voor ons zoontje. Hij slaapt er in ...
Wij zijn trouwens van het ledikant rechtstreeks over gegaan naar dit bed.

2 maanden geleden

Wij hebben ook zo’n bed. (Zoontje 2,5) In eerste instantie hebben wij het bed omgedraaid. Met de lades naar de muur. Zodat de hoge rand hem beschermde voor het uitvallen. Nu inmiddels omgedraaid en gebruiken we de lades wel. Maar doe ik een voedingskussen onder het matras hoesje waardoor hij er ook niet makkelijk uit kan vallen. Maar wel makkelijker uit kan klimmen en in kan klimmen. Nooit een peuterbed gehad voor hem. Dat heb ik geleerd van m’n oudste 2 (12 en 9 jaar) je blijft bedden en matrassen kopen. Zo kan het jaren mee!

20 dagen geleden

Wij hebben dit ook voor ons zoontje. Is zelfs gewoon hlml open dus een groot bed. Dit omdat ons zoontje al van baby af enorm veel rolt en beweegt in zn slaap. Dus hij heeft ruimte genoeg om dit te doen. We gebruiken een bedhek zodat hij er niet afrolt