5 Reacties

2 maanden geleden

Kan het zijn dat die misschien bang is in het donker) mijn dochtertje komt ineens ook heel soms en dan hoor ik haar heel hard mama roepen en moet dan bij haar liggen

2 maanden geleden

Hier ook toevallig al een aantal dagen. We merken ook dat ze enorm veel tijd rekt om naar bed te gaan. We hebben sinds paar dgn verbetering(hopelijk). We hebben goed in de gaten nu wat ze kijkt qua schermtijd. Eerst keek ze best wat drukke soms wat engere filmpjes. (Ze is fan van toystory) sinds we hebben gezegd ze alleen bing en tiktak mag kijken gaat het beter. Ze kijkt niet heel de dag maar in ieder geval wat ze ziet is nu wat rustiger en meer gericht op haar leeftijd.

2 maanden geleden

Reactie op kayleighsylvana

Kan het zijn dat die misschien bang is in het donker) mijn dochtertje komt ...
Nou ik had een nachtlampje gedaan, omdat ik dat ook dacht, maar dan is ie nog vaker wakker😅 misschien wel nare dromen ofzo geen idee

2 maanden geleden

Reactie op Sabrina Lasaroms

Hier ook toevallig al een aantal dagen. We merken ook dat ze enorm veel tij ...
Ja let ik ook heel erg op. Hij kijkt niet veel, maar nu vooral puffin rock, vuilniswagen en liedjes. Ik vind het heel moeilijk. Hij heeft ook een nieuw dekbed, ik heb nu zn oude er weer op gedaan, misschien vond hij de nieuwe te warm ofzo. Geen idee, je probeert van alles😅 Het kan ook zijn dat hij nu pas reageert op dat hij een zusje heeft ofzo. Het blijft toch gokken en proberen

2 maanden geleden

We hadden hier hetzelfde. Het leek op een combinatie van nachtmerries, verlatingsangst en het verwerken van de dag. Vaak wilde ze dan nog over iets kletsen. Of was volledig overstuur. Sinds twee nachten is het weer wat rustiger. We hebben wel gemerkt dat zij een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt: ze doet geen dutje meer overdag, heeft ineens se mogelijkheid om écht samen te spelen met andere kinderen en heeft besloten om zindelijk te worden. Een aantal nachten sliep ik bij haar of zij tussen ons in. En nu kunnen we gewoon weer naar haar kamer gaan en haar daar gerust stellen. Hopelijk is het bij jullie ook een redelijk korte fase waar je zoontje snel uit groeit… kan hij al goed verwoorden wat er aan de hand is? Over dingen praten (afsluiting van de dag/over de nacht praten) helpt hier blijkbaar zodat zij alle prikkels beter kan verwerken. Vee sterkte, vind het al zwaar met een zwangerschap erbij. Laat staan met een baby erbij… heb dus geen gouden tip, maar veel begrip voor de situatie en jou. Liefs!