6 Reacties

4 jaar geleden

Beginnen met 1 armpje open ipv 2.

4 jaar geleden

Misschien dat ze gewoon trek heeft? Bij inbakeren is het wel bekend dat kinderen ‘makkelijker’ doorslapen en minder snel voedingssignalen geven(en hier wakker van worden) Als ik onze kleine inbaker slaapt ze rustig 7/8 uur achter elkaar. Als ik haar niet inbaker is dit 3-5 uur. En dan heeft ze ook echt honger. Beginnen met 1 kant is aan te raden, maar misschien heeft ze gewoon trek. :)

4 jaar geleden

Best beginnen met 1 arm tijdens de middagslaap. Snachts terug inbakeren. Zo enkele dagen tot dit goed gaat. Dan 2 armen vrij tijdens middagslaap en snachts niet. Ook weer enkele dagen en dan snachts proberen. Zo hebben ze mij verteld en ga ik proberen binnekort 🤭 hij is nu 11weken

4 jaar geleden

Bedankt allemaal!

3 jaar geleden

Hier in 1 keer gestopt met inbraken gewoon gelijk over ik slaapzak ( kwam ook omdat ze toen haar inentingen had gehad en op advies van het cb beter kon stoppen omdat ze zich er steeds uit wurmde. Was ff pittig 2 nachtjes maar nu slaapt ze net zo goed als toen ze ingebakerd lag

3 jaar geleden

Reactie op mamma big

Hier in 1 keer gestopt met inbraken gewoon gelijk over ik slaapzak ( kwam o ...
Eerst sliep ze ook goed zonder en toen ineens niet meer 🙈🤷🏼‍♀️ overdag ligt ze overigens wel los. Ga het vannacht weer proberen 😊