14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een zwangerschapsboek en een boek over zijn 1e jaar bijgehouden. Zo leuk voor later!! Ik zou er nog wel 10 willen invullen 😂 vind het nu al heerlijk om er soms in terug te bladeren en weer even terug gaan in de tijd. Ik kom steeds vaker die van de bijgevoegde foto tegen. Hebben ze heel veel versies van, wellicht iets wat bij je past

3 jaar geleden
https://www.lifestyle2love.nl/product/opgroeiboek/
Lekker 'basic' zwart - wit strak boek.
Deze voor haar eerste verjaardag gekregen! Per 'levensfase' (bijv 1-2 jaar) kun je dan allerlei terugkomende vragen beantwoorden over allerlei thema's. Wat eet ik graag, hoe is mijn karakter, welke maat draagt ik nu,, zijn we op vakantie geweest, waar speel ik het liefst mee, wat zeg ik voor leuke dingen, etc. etc.
Je schrijft er minder vaak in dan bij zo'n eerste jaarboek (vond dat ook zo leuk om bij te houden) maar ik denk dat deze wel heel tof is om later terug te lezen.
3 jaar geleden
Het invulboek 0-4 jaar van Ohmygoody! 😍
Ik heb zelf nog het boek van 0-12 jaar besteld, maar die is niet meer te koop. Ze hebben hem nu opgedeeld in 0-4 jaar en 5-12 jaar.
Niet veel werk (al kun je het zo gek maken als je zelf wilt) en écht leuk om later door te bladeren.
Ik blader nu zelfs af en toe al de blz van 0-1 jaar door 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Maddie95
Heb je een linkje?
3 jaar geleden
Reactie op Rvermol
Het invulboek 0-4 jaar van Ohmygoody! 😍
Ik heb zelf nog het boek van 0-12 ...
Staan daar ook veel vragen in enzo? Ik zie ook boeken voorbij komen waarvan ik het idee heb dat er vooral veel ruimte is voor foto’s, maar ik wil al albums maken dus dat is dan dubbel op.
3 jaar geleden
Reactie op Nicolina86
Staan daar ook veel vragen in enzo? Ik zie ook boeken voorbij komen waarvan ...
Het zijn idd voornamelijk foto’s van mijlpalen. Dat vond ik juist fijn!
Je hebt wel ieder jaar terugkomende dingen, bijv. uiterlijke kenmerken, die je rond de verjaardag invult. Eerste woordjes, grappige uitspraken… op een gegeven moment ook een werkje/tekening van je kind. En ieder jaar schrijf je een brief aan je kind!
Je kunt op de website ook best goed terugvinden wat er in het boek staat.
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/maan-amsterdam-opgroeiboek-baby-kind-1-tot-4-jaar-roze-unisex/9300000007178681/
Ik heb hem voor m'n stiefzoontje bijna klaar en die van mijn dochter ga ik nu beginnen. Echt heel erg leuk! Voor mij precies genoeg schrijven en combi fotos. Helemaal geweldig!
3 jaar geleden
Reactie op Mar Van
Ja deze is leuk! Ga die meteen bestellen van jaar 1 en van 1 tot 4. Zoveel spijt dat ik na de geboorte niet aan een invulboek begonnen ben 😞