8 Reacties

3 jaar geleden

Ja haha hier ook馃槄 hoofd bij het kruipen vol tegen ons televisie kastje en gewoon doorgaan alsof er niets is gebeurd. Wij intussen wel flinke schrik 馃榿

3 jaar geleden

Ligt er ook heel erg aan hoe ikzelf reageer merk ik. Als ik meteen naar hem toe loop en zielig "aahhhh" ga zeggen dan gaat hij gelijk huilen. Als ik lachend zeg: oei, boem! Dan lacht hij mee en gaat weer door.

3 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Ja haha hier ook馃槄 hoofd bij het kruipen vol tegen ons televisie kastje en ...
Wij hebben zo鈥檔 houten rammelaar daar slaat hij zichzelf wel eens mee tegen zijn hoofd en dan kijkt hij zo van ohh hahah.

3 jaar geleden

Ja! Geeft me een kopstoot, bij mij doet het zeer maar zij geeft geen kik 馃樁 Ook wel zo dat ik me dan meteen druk maak of het wel goed zit 馃檲 Schreeuwt wel bij vaccinatie en als ze haar hoofd laat vallen bij omdraaien, dus volgens m鈥檔 vriend zit het goed 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op CynthiaR

Ja! Geeft me een kopstoot, bij mij doet het zeer maar zij geeft geen kik 馃樁 ...
Okee dan ben ik niet de enigste die me dan druk maakt.. 馃槄馃槗 en dan in de zin hij zal toch niets geks hebben? Dat denk ik dan..

3 jaar geleden

Ik word snachts wakker van het gebonk van zijn bol tegen zijn ledikant. Hij stoot zijn hoofd dan bij het omdraaien. Soms twijfel ik of hij niet beter in een campingbedje kan slapen, haha.

3 jaar geleden

hahah gisteren met omrollen zijn hoofd tegen de tafel gebonkt en het kon hem helemaal niks schelen was zelf meer ervan geschrokken馃槀

3 jaar geleden

Hahaha heerlijk hoe je soms je eigen gedachten hier tegen komt. Hij stoot zijn hoofd in zijn bedje, op de vloer tegen de wipper aan. Krasje hier en daar... hij geeft er niets om...ik dacht ook, is er wat mis? alleen als hij iets tegen zijn voorhoofd krijgt (trekt boeken van de onderkant salontafel) dan huilt hij eventjes.