8 Reacties

3 jaar geleden

Als je een label van isofix hebt en een bevestiging voor de haak, zou dit moeten lukken. Kijk eens tussen de rugleuning en het zitvlak van de auto of je daar iets voelt/ziet van vierkantjes waar je de autostoel kan inschuiven.

3 jaar geleden

Ik heb ook een fors fiesta uit dat jaar en ik heb isofix. Op de achterbank zitten labeltjes met isofix erop.

3 jaar geleden

Volgensmij zijn alle autos vanaf 2012 Verplicht om Isofix en TT te hebben.

3 jaar geleden

Ja dan is dit voldoende! Je kunt ook bijvoorbeeld eens kijken op de website van maxi cosi, daar kun je je automerk invullen en dan krijg je een afbeelding waar het ge茂nstalleerd kan worden. Bij Isofix klik je twee haken van de kinderstoel op de beugels die in je stoel zitten. Als je de haken niet zo ziet zitten, moet je inderdaad even voelen of er gleuven onder in de rugleuning zitten of dat er beugels van zo'n 4cm breed tussen de rugleuning en het zitvlak zitten. Daar moet je de kinderstoel dan in klikken. Meestal een beetje zoeken en proberen...

3 jaar geleden

Ja, dan kun je dus ook bevestigen met toptether. Tip: Ga wel even passen welke stoel goed zit. Ik rijd ook een fiesta uit 2017, en nagenoeg alle stoeltjes met poot vallen af vanwege de hoeveelheid ruimte. Wil je niet met je knie毛n in het dashboardkastje zitten, dan is toptether waarschijnlijk fijner. Om deze reden hebben wijzelf voor een axissfix gekozen in de fiesta. Deze is vrij compact voor groep 1 stoel met isofix en mogelijkheid achterwaarts vervoer

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Ja, dan kun je dus ook bevestigen met toptether. Tip: Ga wel even passen w ...
Wij wilde er sowieso al eentje zonder poot. Inderdaad vanwege de ruimte

3 jaar geleden

Reactie op Ukkietje

Als je een label van isofix hebt en een bevestiging voor de haak, zou dit m ...
Even gevoeld inderdaad en die bengeltjes zitten er . Helemaal niet over nagedacht 馃槄