9 Reacties

3 jaar geleden

Ja zeker. Bij het kammen is de schade al best veel maar met douchen 🙃 heb nog nooit zoveel haar in het putje zien liggen… hoor van velen dat het weer helemaal goedkomt, het kost alleen tijd. En natuurlijk goed jezelf verzorgen en gezond eten denk aan avocado’s, lekker zon pakken etc!

3 jaar geleden

Pfff wat een drama. Hier ook al extreme haar uitval. Ik voel ieder moment van de dag wel ergens aan mijn lijf een haar kriebelen :') Ben erg benieuwd hoelang het duurt...

3 jaar geleden

Bij mij is het nu voorbij lijkt het! Gezonde voeding met heeel veel gezonde vetten heeft geholpen, geduld en ik ben sinds 2,5 week collageenpoeder van Noordcode gaan gebruiken. Wellicht heeft dit ook een rol gespeeld want mijn wimpers zijn ook een stuk langer nu haha

3 jaar geleden

Helaas hier ook heb het maar kort geschoren want ik had echt gigantische kale plekken 😪😪

3 jaar geleden

Yup helaas hier ook. Vreselijk. Ik gebruik nu yummiegums. Erg duur maar gehoord dat het werkt. Extra b12 en biotine slikken kan ook. Maar voeding is ook zeker belangrijk

3 jaar geleden

Reactie op Mommy2be30

Yup helaas hier ook. Vreselijk. Ik gebruik nu yummiegums. Erg duur maar geh ...
Ja ik werd ook overvallen door zulke inhammen ineens! Gelukkig zag ik de nieuwe donshaartjes ook alweer groeien, dus gaat vast goedkomen

3 jaar geleden

Ja... Ook van die prachtige inhammen 🥺 en heel snel vet haar 😒

3 jaar geleden

Zie hier mijn inhammen. Er hangt een dun sprietje haar over maar dat ziet raar uit. Heeft iemand een tip wat ik er tegen kan doen?

3 jaar geleden

Komt echt goed. De haren groeien weer terug. Je kunt er weinig aan doen. Je zou extra supplementen kunnen nemen, maar meestal 'lost' je lichaam dit vanzelf weer op.