35 Reacties

4 jaar geleden

Onze katten zijn bang voor aluminium folie. Dus wij zetten de box in de kamer en legen dan aluminium folie in de box tot dat de baby er is. We hopen dat ze op deze manier niet in de box gaan voor dat de baby er is maar ook als de baby er is

4 jaar geleden

Die van mij staat al een paar weken. Mn kat kijkt er inmiddels niet meer naar om. Boxkleed ligt er al in maar nog wel in plastic. Ik denk dat je het toch niet tegen gaat houden mja je kunt t proberen. Geen idee wat de kat snachts doet dus voor t zelfde geldt gaat ie er dan in chillen😅🤣 tis nie anders... heb overal van die kleding rollers in huis, dus flink rollen en ach.. goed voor baby d'r weerstand 😜 (uitttteraard er omdenken dat de kat er niet bij gaat liggen in de box etc)

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn 1e ballonnen in de box gelegd. Zodra de kat er in sprong knapte er altijd wel 1 ballon. Zo erg geschrokken nooit meer gedaan.

4 jaar geleden

Wij hebben de box al een tijdje staan zodat ze er aan kunnen wennen en leren dat ze daar niet in mogen komen.

4 jaar geleden

Reactie op kvth

Ik heb bij mijn 1e ballonnen in de box gelegd. Zodra de kat er in sprong kn ...
Vriendin van me deed dit ook.. haar kat vond de ballonnen juist mega leuk🤣🤣🤣 was heel komisch

4 jaar geleden

Hier ook twee katten die graag overal op en in gaan en ze zijn zo relaxed dat niks ze afschrikt (water, aluminiumfolie, ballonnen, etc). Het zijn wel binnenkatten, komen absoluut niet buiten, dus wel vrij schoon. Plus ze hebben een extreem zacht karakter (we hebben letterlijk nog nooit nagels gevoeld van ze bvb). Wij vinden het eigenlijk niet erg dat de katten bij de baby komen of op de babyspullen gaan. De eerste kwetsbare periode misschien ietsje voorzichtiger en tijdens slapen wel oppassen, maar verder denken we ach goed voor de weerstand + we zijn mega blij dat onze kids van jongs af aan op gaan groeien met huisdieren en alles gaan leren wat daarbij hoort.

4 jaar geleden

Hier ook twee katten die graag overal op en in gaan en ze zijn zo relaxed d ...
Hier ook, maar dan 1 kat 😸

4 jaar geleden

Hier ook een kat.. Ben al niet zo’n fan van t beest, ze gedraagt zich zolang je in t zicht bent, maar als we er niet zijn… Dus zodra de kerstboom weggaat, zetten we de box er neer in de hoop dat 1,5-2 maand genoeg is om haar toch te leren dat ze er niet in, aan, op mag zitten. Ze is bang voor t 3 jarige neefje, dus hopelijk heeft ze t ook niet zo op de baby. Zodat se in ieder geval afstand houdt of alleen op onze aanmoediging dichtbij komt. Aluminiumfolie en water hebben hier in ieder geval geen zin…

4 jaar geleden

Ballonnen erin doen en leren dat ze er niet in mogen. Onze kat was er 1 of 2x ingesprongen en daarna niet meer.

4 jaar geleden

Onze box komt op de plek van de kerstboom te staan en gaan we zodra de kerstboom weggaat meteen neerzetten om onze katten te laten wennen. Ook met alumiumfolie erin om af te leren dat ze erin gaan springen. Vooral onze oudste kat is heel gevoelig, die heeft echt wat tijd nodig om te wennen.

4 jaar geleden

Wij hebben de box al staan (van mijn ex man en zijn vriendin gekregen die hem graag kwijt wilde in de woonkamer). Onze kat is nog klein (4 maanden) gaat er nog niet in, als ze dat wel gaat doen dan ga ik ballonnen opblazen en erin leggen of aluminium, doen ze het echt nooit meer namelijk!

4 jaar geleden

Wij hebben 2 katten en nemen om deze reden geen box. Onze katten gaan er sws in op het moment dat er geen ballonnen of aluminiumfolie in ligt. Ik ben bang daf als ze er in springen als die kleine er ligt dat ze zich opgesloten voelen en dan juist eerder uithalen. Eerste weken heb ik de reiswieg in de gang of een babynestje en daarna mag de kleine op de grond spelen zodat de katten alle ruimte hebben om weg te kunnen

4 jaar geleden

Hier ook twee katten die graag overal op en in gaan en ze zijn zo relaxed d ...
Bij ons ook zo, twee raskatten die enorm aanhankelijk zijn! Is inderdaad een goede blik erop, we hebben nu wel aluminiumfolie in het ledikantje, want met slapen wil ik het niet hebben.. ze zijn zo fluffy 😅 Ik ben nog een beetje angstig, omdat mijn vriend in het begin nog wat allergisch was. Die is er door de blootstelling nu helemaal vanaf & ik hoop het zo bij die kleine ook te kunnen voorkomen 🤞🏼

4 jaar geleden

Kerstboom eruit, box erin, dan nog even tijd om aan te leren dat het niet zijn plek is, net als aanrecht en de slaapkamers op dit moment, en kamer deur van de baby moeten we echt dicht houden als ze slaapt, mocht ze in de box liggen en ik wil boven even me was doen, dan zorg ik dat kat buiten is.

4 jaar geleden

Ik heb zelf geen katten maar heb wel eens gelezen om dan ballonen in de box te doen

4 jaar geleden

Haha heel heekenbaar! Wij hebben 2 katten, maar 1tje is veel buiten en die is wat meer opzich zelf dus zal niet stel bij de baby gaan liggen. Maar in de box zonder baby gaat ze gerust, maarja ook maar geaccepteerd. Babynestje pas gekocht, liggen ze ook in🙈 En we hebben een Britse korthaar en die is zo lief, die heeft nog nooit gebeten of gekrabbeld dus die ligt straks gerust met de baby samen in de box. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.. en in t begin idd beetje opletten misschien qua bacteriën maar verder inderdaad goed voor de weerstand haha.

4 jaar geleden

Is toch lief🙈

4 jaar geleden

Reactie op Leyla234

Is toch lief🙈
Jaaa 🥰

4 jaar geleden

Gisteravond met de kinderwagen uitproberen 😅

4 jaar geleden

Reactie op EvaS94

Gisteravond met de kinderwagen uitproberen 😅
Hahaha geweldig. Elke kat is ook hetzelfde, overal in/op/onder.