30 Reacties

4 jaar geleden

Bij fashion and Jewels heb je preggiewear, en hele leuke jurkjes 😊

4 jaar geleden

Ik heb een hele mooie jurk bij de prenatal gekocht. Zwart met een beetje glitter

4 jaar geleden

Vinted!

4 jaar geleden

Ik heb een jurkje bij de Only gekocht. Gewone collectie, hij is stretch en heb hem gewoon een maat groter dan normaal gekocht.

4 jaar geleden

Ik heb een enorm mooi jurkje bij boohoo.nl gekocht. Levertijd was tegen extra kosten binnen 2 dagen vanuit Engeland. Normale levertijd is geloof ik 5 tot 7 dagen.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig net deze besteld. Was geschikt voor zwangere vrouwen met lekker veel stretch 😊

4 jaar geleden

Ik heb bij SHEIN wat jurkjes besteld. Maar dat zal nu net te laat binnenkomen als je nu nog gaat bestellen denk ik..

4 jaar geleden

Ik heb via shein besteld. Het is geen zwangerschapsjurk dus kan hem straks ook nog aan.

4 jaar geleden

Ik heb deze ☺️ met stretch uiteraard!

4 jaar geleden

Reactie op Jasmijnl

Ik heb deze ☺️ met stretch uiteraard!
Leuk! Heb je een maat groter besteld dan normaal?

4 jaar geleden

Super leuke jurkjes en tips voorbij zien komen dankjewel meiden!🌹

4 jaar geleden

Reactie op Mlle

Ik heb toevallig net deze besteld. Was geschikt voor zwangere vrouwen met l ...
Super leuk deze! Ga ik ook even voor kijken, dankje voor je tip!🌹

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! €15 bij de zeeman, I love it ❤️😂

4 jaar geleden

ik heb een glitter/pailetten jurk normale collectie one size gekocht😊

4 jaar geleden

Ik heb een zwart jurkje gekocht met een roze glitter pailetten vestje erover, en een maillot bij Mamalicious 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Linn1997

Leuk! Heb je een maat groter besteld dan normaal?
Ik zal wel een aanfoto posten vanavond/morgen! Heb hem nog niet gepast 🤭 zit zelf vaak tussen s en m in, ik heb een m besteld

4 jaar geleden

Ik heb deze jumpsuit van Only voor kerst gekocht. Ook heerlijk om gewoon zo en na de bevalling nog te dragen.

4 jaar geleden

Reactie op ilse.92

Ik heb deze gekocht! €15 bij de zeeman, I love it ❤️😂
Erg leuk!! 😊 heb je een maat kleiner besteld of je gewone maat? Staat bij dat die groter kan vallen…

4 jaar geleden

Reactie op CenR

Erg leuk!! 😊 heb je een maat kleiner besteld of je gewone maat? Staat bij ...
Ik heb normaal 36/38, verschilt echt enorm per merk of kledingstuk. Shirtjes bijv wel vaak 36.. Nu merkte ik dat dit jurkje maat 38 iéts langer was, en vind dat wel fijn! Verder zag ik echt weinig verschil 🙈

4 jaar geleden

Zeker size up! Ik pas er met wat moeite wel in, maar maatje groter is wel een aanrader (25 weken nu) Stof heeft minder stretch dan ik dacht