18 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb toevallig een jurkje besteld bij coastfashion.com voor een bruiloft deze vrijdag. Erg blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb ingeslagen op wikkeljurken toen ik zwanger was, handig met bv dacht ik. En nu geef ik helemaal geen bv meer 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik had een korte legging aan met een hempje met daarover een jurk die ik in een hand omzwaai over mijn hoofd uit kon trekken. Een leuke jurk vinden om makkelijk mee te kunnen kolven is mij niet gelukt. (Ze zijn er wel maar die vond ik niet leuk) Een lange nette rok met shirtje kan ook? Succes!

4 jaar geleden

Bij mamalicious.com hebben ze wel leuke kleding. Vaak wel een combi tussen voeding en zwangerschapskleding, maar ik denk dat een hele hoop ook goed te dragen is buiten de zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Mmvd

Ik heb ingeslagen op wikkeljurken toen ik zwanger was, handig met bv dacht ...
Echt h猫 4 voedingsbhs topjes jurken alles na 3 weken gestopt 馃槀

4 jaar geleden

Zoek een leuke jurk uit met knopen en je bent klaar 馃憤馃徏 bovenste paar knoopjes open en je kunt voeden :)

4 jaar geleden

Ik vind zelf wikkeljurken heel handig. Heb nu voor een bruiloft op vrijdag een jumpsuit gekocht met een v-hals. Deze is vrij diep en zit vast met 1 knoopje. Als ik moet voeden hoeft er maar 1 knoopje los, ideaal denk ik.

4 jaar geleden

Zalando of wehkamp heeft leuke jurken. Dan even kijken voor een lage V-hals of iets met knoopjes inderdaad. Dan gaat voeden prima.

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een bruiloft. Ik heb een rok gekocht topje moet ik er nog bij zoeken ik dacht een 2 delig systeem is handiger. Ik ga daar op lokatie kolven meerdere keren. Wil voor de zekerheid 2x het topje wat ik dus nog moet vinden mee nemen stel ik lek door of iets馃槄

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor de tips!!

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een bruiloft. Ik heb een rok gekocht topje moet ik er ...
Dit zou ik ook doen! Ik vind voedingsjurken of jurken met knoopjes (sorry) wel wat suf (voor een bruiloft). Je kan fantastische jurken en tops vinden en dat is een stuk handiger. Op asos hebben ze soms onwijs mooie co-ord setjes

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een bruiloft. Ik heb een rok gekocht topje moet ik er ...
Ik zou het kaartje aan topje 2 laten. Kun je hem altijd terugbrengen/sturen als je m niet nodig hebt gehad.

4 jaar geleden

Op serphine heb je wel hele mooie voedingskleding en feestelijke jurkjes... maar dat is wel prijziger moet je wel willen dan natuurlijk. Maar daar is t niet zo suf elk geval馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Mar_mama

Op serphine heb je wel hele mooie voedingskleding en feestelijke jurkjes... ...
Seraphine is het

4 jaar geleden

Dit was mijn uiteindelijke outfit. Ik heb gekolfd mijn wuppies waren uit logeren. Maar had hier prima in kunnen voeden馃榿

4 jaar geleden

Je hebt ook nu veel rokjes emmer blouse in dezelfde print, lijkt een jurkje, maar met een voedingstop eronder kun je makkelijk voeden :)

4 jaar geleden

Dit was mijn uiteindelijke outfit. Ik heb gekolfd mijn wuppies waren uit l ...
Mooi! Leuk stel zijn jullie 馃ぉ