13 Reacties
4 jaar geleden
Hier zitten de romper van de zeeman erg fijn. Noppies zitten over het algemeen ook goed bij onze lange smalle meid (11,5 week; maat 56, maar ook langer als dat ze breed is).
4 jaar geleden
Zelfde hier! Blijft een beetje een zoektocht. Tot nu toe zijn de meegroeirompers van de Hema top (maat 56), Noppies shirtjes en broekjes kan wel in maat 62, Name it broekjes en shirtjes dan weer in maat 56. Van de H&M passen zowel de maat 56 en 62 shirts en truitjes. De prenatal 62/68 rompers zijn wel echt te groot nog en de 50/56 (te) klein. 😆
4 jaar geleden
Ik heb een zoontje van 4 die dit ook heeft. De rompers van de action waren echt een mega aanrader (en spotgoedkoop), koko noko, de bamboo collectie van de Hema en verder gewoon veel winkels aflopen en kijken naar de pasvorm (hangt ook samen met de vorm—> heeft je kindje een lang bovenlijf of lange benen?
4 jaar geleden
Reactie op niobe
Ik heb een zoontje van 4 die dit ook heeft. De rompers van de action waren ...
Hij heeft vooral lange benen, maat 56 is dan 7/8 en maat 62 zit goed qua lengte maar veelste ruim. Koko noko heb ik idd veel aangeschaft voor ons 1e zoontje alleen vind ik de baby kleertjes niet zo geschikt zijn meer voor wat oudere kindjes vind ik zelf.
4 jaar geleden
Reactie op dromen
Zelfde hier! Blijft een beetje een zoektocht. Tot nu toe zijn de meegroeiro ...
Ik heb juist wat van noppies aangeschaft maar zit echt nog te ruim. Lengte is dan weer weer goed🤔 denk zodra ik juiste merkjes heb gevonden dat hij alweer maat groter mag🤭
4 jaar geleden
Reactie op Mama van Mike 2020
Ik heb juist wat van noppies aangeschaft maar zit echt nog te ruim. Lengte ...
Ah misschien is het anders voor jongens en meisjes! Er zit in het broekje zo’n koord die ik strakker kan knopen, zo handig!
https://www.kleertjes.com/noppies-lange-broek-531569-roze/?size=50&gclid=Cj0KCQjwg_iTBhDrARIsAD3Ib5j-gmw3r3BB7_nc5AspQl1M3c7EOwSx-skadyKMfLelWAW06vqmjcAaAiTvEALw_wcB
4 jaar geleden
Reactie op Mama van Mike 2020
Hij heeft vooral lange benen, maat 56 is dan 7/8 en maat 62 zit goed qua le ...
Met lange benen had ik ook (is nu andersom). Petite bateau (al vind ik de huidige collectie niet mooi), Hema en sommige zeeman boxpakjes pasten goed. Van petite bateau ook de rompers met lange mouwen, gecombineerd met Hema spijker broekjes (skinny jeans) die in maat te verstellen zijn. Voor korte broeken had ik vaak 1 of 2 maten te klein (past het beter om de heupjee). Succes
4 jaar geleden
Reactie op Hannelore1985
Ik vind de broekjes van z8 erg lang en strak in de boord
2 broekjes aangeschaft van z8, zit 'm als gegoten 😁 maat 62