15 Reacties

4 jaar geleden

Yes het zelfde bij mij ! Ik eet nu koemelk vrij

4 jaar geleden

Ik denk mogelijk intolerantie, ben dit nu aan het uittesten door een week geen melkproducten te nemen en dan een week veel melkproducten

4 jaar geleden

Hier hetzelfde.. ik eet nu ook koemelkvrij, mijn oudste zoontje had dit ook!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Yes het zelfde bij mij ! Ik eet nu koemelk vrij
Dank voor je reactie! Wanneer is het ontdekt? Eet je wel ei en soja? Hoe snel merkte je vooruitgang door dieet?

4 jaar geleden

Ik ben nu ook sinds paar dagen op dieet. Koemelk soja en ei vrij. Vind het erg lastig 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Flower221

Ik ben nu ook sinds paar dagen op dieet. Koemelk soja en ei vrij. Vind het ...
Ik vanaf morgen. Wat voor klachten had jouw baby en hoe oud is ie? En merk je al verschil?

4 jaar geleden

Reactie op baby/ontheway

Hier hetzelfde.. ik eet nu ook koemelkvrij, mijn oudste zoontje had dit ook ...
Hoe lang eet je al koemelkvrij en hoe snel merkte je vooruitgang bij je baby? Wat voor klachten had je baby en wanneer ontdekt?

4 jaar geleden

Reactie op Truus Janssen

Dank voor je reactie! Wanneer is het ontdekt? Eet je wel ei en soja? Hoe sn ...
Ik ben pas 4 dagen begonnen en geef ook savonds altijd 1 fles kv omdat ik t idee heb dat me borsten dan leeg zijn. Vooral na die voeding was hij onwijs onrustig, krampen, hele nacht spugen. Ik gebruik nu pepti en eet koemelk vrij, dus wel ei en soja! ( eigenlijk alleen soja met m’n cappuccino) Merkte eigenlijk met die avond fles nog dezelfde avond verschil. Ik deed eerst een hele dag koemelk vrij en die avond viel die tijdens de borst al in slaap. Die avond erna pepti gebruikt en ging gelijk goed ! Zoontje is morgen 7 weken. M’n zusjes en zoontje van zus hebben koemelk allergie dus na deze klachten vond het consultatie bureau wel dat we alarm bellen waren.

4 jaar geleden

Reactie op Flower221

Ik ben nu ook sinds paar dagen op dieet. Koemelk soja en ei vrij. Vind het ...
Mag ik vragen waarom ook soja en ei vrij? Is dat nog beter ?

4 jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Ik ben pas 4 dagen begonnen en geef ook savonds altijd 1 fles kv omdat ik t ...
Ik type een beetje onduidelijk. De klachten waren over de gehele dag maar vooral savonds na de fles kv, hier zit natuurlijk veel melk in verwerkt! En eet dus sinds 4 dagen ofso koemelk vrij. T is echt even flink opletten maar merk wel echt verschil al !

4 jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Ik type een beetje onduidelijk. De klachten waren over de gehele dag maar v ...
Dank voor de verduidelijking. Hoe merk je verschil? Oh onze zoon krijste net van de pijn en had een enorme luier vol dunne poep. Ik geef alleen borstvoeding. Morgen CB bellen..

4 jaar geleden

Reactie op MamavanMaggy

Mag ik vragen waarom ook soja en ei vrij? Is dat nog beter ?
Ik heb al een weekkoemelk vrij gegeten 3 week terug en dat had geen effect, maar begreep dat t soms 2 weken nodig heeft. En dat kma vaak samen gaat met soja en ei

4 jaar geleden

Ik eet nu ook sinds een paar dagen koemelk vrij. Twijfel wel of ik bijv koekjes kan eten waar melk in verwerk is. En alleen de producten vermijden zoals joghurt/kwark/melk. Ik herken de klachten die jij omschrijft

4 jaar geleden

Reactie op Truus Janssen

Dank voor de verduidelijking. Hoe merk je verschil? Oh onze zoon krijste ne ...
Ik merk dat hij veel minder spuugt, eerst was t na elke voeding heel veel spugen en nu heel af en toe een mondje terug. Dit zag ik dus heel snel al. Met bv geeft ie nog wel wat terug. Maar goed ik ben ook nog maar kort bezig ! Ik merk ook dat hij veel minder krampen heeft en veel rustiger slaapt. Eerst moest ik hem echt vaak pakken omdat hij begon te kreunen en huilen en nu is dat zoveel minder. Hij had elke luier een poep luier, hele dunnen slijmerige ontlasting. Hij heeft gisteren ochtend 1 poepluier gehad en tot nu toe nog niks. Vooral daar merk ik het dus aan!

4 jaar geleden

Reactie op Flower221

Ik heb al een weekkoemelk vrij gegeten 3 week terug en dat had geen effect, ...
Oké dat is mij niet verteld over soja en ei. Me zusjes eten dat ook gewoon. Ik vraag vooral bij hun na. Ik probeer eerst dit, mocht het niet genoeg helpen kan ik dat nog proberen!