17 Reacties

één jaar geleden

Ik blijf kolven, maar wel 1x. Ik doe dat rond de lunch. Ik werk in het onderwijs en mijn team is super supportive en pro borstvoeding, dus ik krijg alle ruimte om dat te doen. Er komt een onderwijs assistent in de klas. Het duurt 20-30 minuten. Ik realiseer me heel goed dat dit heel fijn en tof is en dat het ook anders zou kunnen zijn

één jaar geleden

Ik kolf ook nog 1x per dag en mag dit tijdens werktijd doen van mijn werkgever. Ik werk ook meestal tijdens het kolven, dus hij kan weinig kritiek hebben 🙈 als dat niet zo was geweest had ik het tijdens de lunchpauze gedaan.

één jaar geleden

Ik ben zelfstandige, dus kan gelukkig 2x blijven kolven. Nadeel is natuurlijk dat dat altijd al onbetaald is geweest. Maar ik kolf standaard te weinig tov wat m'n dochter drinkt, dus voorlopig blijf ik nog wel 2x kolven.

één jaar geleden

ik wil naar 3 voedingen gaan tegen die tijd en dan 1x kolven in de middagpauze. dan maar kolven met een boterham voor mijn neus 😂

één jaar geleden

Ik loop hier ook tegenaan, dochtertje is net 8 maanden. Is 1x kolven genoeg voor een fles bij jullie? En geen last van stuwing? Ik moet nu nog echt 3x kolven op een werkdag en dan nog heb ik eigenlijk te weinig. Ik vrees dat ik met 1x niet uit de voeten kan

één jaar geleden

Ik zit er ook aan te twijfelen. Ik weet dat ik met 1x kolven niet genoeg zal hebben voor 2 flesjes (en die wil ik nog wel even geven). Dus of ik ga kv introduceren om het tekort op te vullen of ik blijf 2 keer kolven. Maar ben dat kolven echt zoooooo zat. Maar weet ook nog van m’n oudste dat toen ik stopte met kolven op werk (rond 11 maanden) m’n productie binnen 4 weken weg was… keuzes keuzes keuzes. Van onbegrip of kritiek zou ik me niks aantrekken

één jaar geleden