8 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op LTHV
Volgens mij kun je net zo goed een doorlopende reisverzekering afsluiten. K ...
Waar heb jij die lopen?

2 jaar geleden
Kortlopend is een stuk duurder dan langlopend. Wij betalen €12,66 per maand via Interpolis voor 3 personen, wereld dekking en annuleringsverzekering zit daarbij in.
Tenzij je echt maar eens in de paar jaar op vakantie gaat, zou ik een doorlopende reisverzekering afsluiten. Volgens mij is kortlopend bijna net zo duur als een jaarpremie.

2 jaar geleden
Tipje van flipje: vergelijk geen prijzen, maar ga er echt even voor zitten wat de verzekering dekt en wat heb je nodig? Voor ongevallen waarbij dokterskosten aan bod komen zijn soms ook al gedekt bij je ziekenfonds verzekering.

2 jaar geleden
Wij hebben ook doorlopend, telt ook voor eventuele weekendjes weg of nachtjes. Ook als je in Nederland bent. Wij hebben ook annulering, vonden we met die kleine wel zo handig.
Volgens mij is het al vanaf 14 dagen vakantie per jaar interessanter om een doorlopende reisverzekering te doen. Let goed op medische kosten, die zijn het belangrijkste om te verzekeren.

2 jaar geleden
Je gaat naar het buitenland, dan is het handig om dat na te kijken. En inderdaad als je vaker (verre/duurdere) reizen maakt is een doorlopende goedkoper. Wij zijn eigenlijk vrijwel altijd in Nederland, dan dekken je gewone verzekeringen nagenoeg alles al. Dus wij hebben geen losse reisverzekering meer.
Goedkopere reisverzekeringen dekken vaak weinig extra’s (tov je reguliere verzekeringen) en kosten je dus letterlijk alleen wat en leveren je in nood niks op. Kijk ook wat je evt zelf kunt bekostigen als het mis gaat. En dat moet je tegen elkaar afstrepen :)