8 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de Lansinoh flesjes. Hebben nog steeds de maat S speen want daarmee drinkt Mias (19 weken) 240ml in ongeveer 10/12 minuten op. Een tijdje geleden de M speen geprobeerd omdat hij wat ongeduldig leek te worden, maar toen verslikte hij zich heel vaak, dus gauw weer teruggegaan naar de S. Misschien nog even doorzetten met de maat S proberen? Of met een naald een klein extra gaatje erbij prikken?

3 jaar geleden

Reactie op saka_mese

Wij gebruiken ook de Lansinoh flesjes. Hebben nog steeds de maat S speen wa ...
Wauw 240 ML... Ik schrik hier soms vd hoeveelheden haha... Flesvoeding of borstvoeding? Hier borstvoeding en als hij een flesje gekolfd krijgt is het 140 ML馃 en dat 6 keer per dag... 17 weken nu

3 jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds maat s, 16 weken. Zelfs dan verslikt ze zich nog en moet je geregeld kantelen. Aan de borst laat ze met heftig toeschieten ook los (dan moet ik snel een bakje pakken anders spuit ik haar hele gezicht onder 馃槀) Is nog maar 1 dag per week bij oppas en we oefenen zelf een paar keer per week. Drinkt meestal rond de 100.

3 jaar geleden

Wij gebruiken al vanaf ong 15 weken maat m. Drinkt snel maar aan de borst ook en maat s was een grote strijd. Heeft geen last van snelle drinken

3 jaar geleden

Dochter van 21 weken en nog steeds maat s. (Drinkt overigens meestal 100 ml per voeding met een enkele keer een uitschieter naar 120/130 ml. Vind ik helemaal prima, wil zelfs liever niet dat ze grotere flessen drinkt..)

3 jaar geleden

Wij gebruiken ze ook, maar Mattheo werd enorm lastig van drinken uit een S. We doen nu verder met een M en stoppen af en toe, anders drinkt ie het ook op 5 min op. (22 weken)

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte93

Wauw 240 ML... Ik schrik hier soms vd hoeveelheden haha... Flesvoeding of b ...
Niet nodig om van te schrikken hoor 馃槉 Sinds kort zijn we volledig over op kunstvoeding. Hij doet het heel goed op 4x 240ml. Elk kindje is anders (het zijn net mensen haha 馃槈).

3 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! We wisselen nu af en lijkt wel goed te gaan. Maar even aankijken :).