16 Reacties

vorig jaar
Wij hebben de minera leertoren (hogere model) gekocht via bol.com. Bevalt goed (ware het niet dat onze dochter er op een gegeven moment achterkwam dat ze er ook mee kon schuiven, en toen door de hele woonkamer er mee ging, dus hij staat nu boven bij de badkamer voor het tandenpoetsen alleen😅)

vorig jaar
We hebben één bij bol.com besteld. Bevalt goed. Het is de: "Spielwerk Leertoren - Vanaf 2 Jaar Krijtbord Tot 100kg - Grenen Wit". Niet duur en werkt prima. Kan later omgebouwd worden als gewoon krukje en heeft een krijtbord.

vorig jaar
wij hebben het onderste plankje van de Tripptrapp wat verder naar voren gezet. Babyset is eraf.
Zo kan hij er stabiel goed op staan. beschermd aan de achterkant tegen het eraf vallen.
en gelukkig geen extra meubel in de keuken, we hebben niet heel veel ruimte

vorig jaar
Ik wil juist van de mijne af😅 ik heb er de ruimte voor, maar toch is het te aanwezig. Ik gebruik gewoon zijn tripp trapp of eetkamerstoel (pakt hij zelf overigens ook) werkt net zo goed

vorig jaar
Wij hebben de IKEA hack. Maar eerlijk gezegd staat de toren vaker in de gang dan in de keuken. Meneer kruipt namelijk overal en nergens op dat ding en hij is me daar net niet stabiel genoeg voor. En, merk dat ik zelf maar zelden t geduld heb tijdens koken of afwassen om die grijpgrage handjes 100x te corrigeren. Dus handig als we zn handen gaan wassen, of echt bewust wat samen zouden doen. Maar toch niet zo voor dagelijks gebruik op deze leeftijd.
Neefje van 5 heeft hem ook nog en die gebruikt hem dus wel verstandig en zelfstandig om zn handen te wassen of iets anders van het aanrecht te kunnen pakken.

vorig jaar
Reactie op Pupske2
Wij ook die van Ette tette die je ook kan ombouwen naar tafeltje + stoeltje ...
Wij hebben deze ook, sinds 12 maanden. Zoontje is nu 23 maanden en nu wordt vooral de tafel en de stoel gebruikt. Echt top ding maar ook wel lichtelijk traumatisch omdat hij overal bij kan nu hahahaha