14 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben deze week toevallig ook een mooie licht grijze bank van stof uitgezocht. Twijfelde ook erg. We hebben er een soort vlekken garantiepakket bij genomen. Als je de plek er niet uit krijgt, komen ze hem eruit halen voor je 🤭. Dat leek me wel fijn.

VRIEND
2 jaar geleden
Hoii. Wij hebben een licht grijze bank en wat een vreselijke ergenis.. als er water op valt zie je kringen. Overal zie ik vlekjes haha. Bank is al wat ouder en hebben hem gekregen.. Maar je kan vaak wel een waterbestendige laag erop laten spuiten. Waardoor het water ect erop blijft liggen. Maar dan blijf je bezig. Als het geld er voor is gaan wij ook voor nepleer of een stof die je erg makkelijk schoon kan maken. ( Mmijn kindjes zijn wel echt dikke smeerpoetsen en onze kinderen zitten ook niet constant in stoel met eten) een kleed zou je bank ook kunnen beschermen ☺️ bijgevoegd een foto hoe de vlekken er bij ons uit komen te zien🙈

2 jaar geleden
Wij hebben een ecru kleurige, velours bank van montèl, onze eetkamerstoelen zijn precies hetzelfde.
De stof is behandeld en we hebben een pakket, dat mocht er een vlek op komen, die er zo af zou gaan. En ze zijn verzekerd dus de zaak komt vlekken eruit halen als dat ons zelf niet lukt.
Nou dat is niet nodig, want ik had laatst een tomatensoep vlek erop, en hij was er zo af! Verder echt heel weinig vlekken en die poets ik er meteen af, het trekt er niet in.
Heerlijk, ik wil niet anders. En van de kleine merk ik niets want ze mag toch alleen eten in haar kinderstoel.

2 jaar geleden
Ligt enorm aan hoe goed de stof schoon te maken is en of je hem regelmatig kunt laten impregneren (en dat dan dus ook doet).

2 jaar geleden
Wij hebben net een nieuwe bank en eetkamerstoelen gekocht in creme teddy boucle achtige stof en we hebben deze geïmpregneerd en een speciaal vlekken spul erbij gekocht en 4 jaar garantie hierop. Nou tot nu toe al bloed (van een wondje), chocola en krijt eruit gekregen! Ben er super blij mee

2 jaar geleden
Reactie op Loveyourlife
Hoii. Wij hebben een licht grijze bank en wat een vreselijke ergenis.. als ...

Hahaha wij hebben ook een lichtgrijze bank en het is net alsof ik een foto van onze bank zie. Precies dezelfde vlekken 😂
Ik heb de bank wel geïmpregneerd en ben er meestal ook snel bij als er een vlek op zet, maar dan nog.. laatst wel alle hoezen in de wasmachine gedaan en het ziet er wel weer wat frisser uit, maar die gekke randen blijven zitten

2 jaar geleden
Reactie op Roosje85
Ik zou echt pas een bank komen wanneer je kind 4 jaar is ofzo want er blijf ...
En dan zijn ze vier en dan zijn ze opeens keurig, knoeien zij (en jijzelf) nooit meer… klimmen ze niet op de bank met schoenen (ook al is het de afspraak die uit te doen) etc etc?
Zolang je kinderen hebt moet je er vanuit gaan dat je wat vaker een ongelukje kunt hebben met vlekken als gevolg. Als je dat niet wilt, zou ik een zwart leren bank kopen die je af kunt nemen 😅😉

2 jaar geleden
Wij hebben ook een lichtgrijze bank. Eentje die donker wordt als je hem de ene kant op aait en lichter als je hem de andere kant op aait. Geen suede gewoon stof.
Vlekken blijven er niet in zitten en zijn makkelijk weg te poetsen met wat water en dreft.
Nadeel is wel dat je gwn kontafdrukken vindt van iedereen. Maar dat komt door de srof.

2 jaar geleden
Wij hebben ook een lichtgrijze bank. Eentje die donker wordt als je hem de ...
Stof*

2 jaar geleden
Wij hebben ook een lichtgrijze bank. Eentje die donker wordt als je hem de ...
Haha die kontafdrukken hebben wij ook op de bank. Wij hebben een groene brank. Ook laten impregneren en zelf herhalen eens per jaar. De bank is nu bijna 3 jaar en ziet er nog perfect uit. Regelmatig moet ons zoontje er ook eens een Kusadashi op geven met zijn vieze mond, maar dat is snel weggepoetst met een billendoekje.

2 jaar geleden
Reactie op Vera_0
Dat klinkt fijn! Waar hebben jullie de bank gekocht?
De teddy bank bij de Woonenzo met een antivlekken pakket was ook nog redelijk betaalbaar