18 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje ook! Inderdaad ook echt dat ik even boven hem moet gaan hangen om te horen.
Heel angstig is het.
4 jaar geleden
Heeft de onze ook wel eens. Ben er inmiddels aan gewend, maar heb hem wel eens gepord om te kijken of hij het nog deed.
4 jaar geleden
Één van mijn nichtjes heeft dat ook. Nog steeds en inmiddels is ze 8. Als ze wakker is trekt het weer bij, en is ze direct weer haar (hyper)actieve zelf. Maar lijkt wel alsof haar hele lijf in een soort stand-by modus gaat tijdens slapen ofzoiets 😅
4 jaar geleden
Reactie op Goshiemoshie
Heeft de onze ook wel eens. Ben er inmiddels aan gewend, maar heb hem wel e ...
😂
4 jaar geleden
Zodra je kleintje in diepe slaap komt gaat de temperatuur over het algemeen in het lichaam wat naar beneden, met als gevolg dat ze inderdaad wat bleker worden. Ze voelen ook wat koeler aan dan. Heel normaal dus😁 Straks heel handig als ze gaan lopen spoken snachts en je ze in slaap moet wiegen. Daardoor wist ik altijd precies wanneer ik onze dochter weer terug in bed kon leggen, zonder dat ze wakker werd. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Truus Janssen
Hebben jullie ook al wit-blauwe handen gespot in slaap?
Ja dit heeft mijn dochtertje! Altijd hele koude handjes tijdens het slapen en inderdaad ook wit en laatst zelfs blauw. Kraamverzorgster zei dat koude handen niet erg waren. Tijdens het voeden stop ik haar handjes vaak onder mijn shirt zodat het opwarmt. Overdag heeft ze er trouwens geen last van.
4 jaar geleden
Reactie op 💙m💗
Ik wou dat die van mij nu zo bleek was 🤦♀️ maar nee dit is de slaap statu ...

Haha ja rust moment was bij mij ook omdat hij op me lag en niet in bed! Gelukkig is het weer avond... dan gaat het altijd weer goed