18 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe een half theelepeltje lijnzaad en een half chiazaad, max een theelepeltje is voldoende als je alleen lijnzaad gebruikt!

3 jaar geleden

Gedroogde vijgen en 2 kiwi’s per dag doen ook wonderen!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Bij de dokter had ik daarvoor poeder zakjes gekregen was bij mij ook alleen wat lastiger na de bevalling en ik deed olijf olie 1 lepel per dag

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Bij de dokter had ik daarvoor poeder zakjes gekregen was bij mij ook alleen ...
Ja die zakjes ken ik van mijn werk maar dat vind eigenlijk dikke rommel dus dacht probeer eerst dit mocht dit niet werken ga ik alsnog maar naar de ha hoor maar bedankt voor je reactie

3 jaar geleden

Reactie op kich

Gedroogde vijgen en 2 kiwi’s per dag doen ook wonderen!
Kiwi's heb ik ook al in huis gehaald ja dank je

3 jaar geleden

Reactie op Gwenny11

Ik doe een half theelepeltje lijnzaad en een half chiazaad, max een theelep ...
Ok dank je en dan stroom ik niet gelijk over zeg maar? 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore1985

Ok dank je en dan stroom ik niet gelijk over zeg maar? 🤭
Hahaha nee hoor 😊

3 jaar geleden

Je moet wel gebroken lijnzaad hebben deze nemen je darmen beter op! Ik doe altijd 5 tot 10gr in mijn kwark en dat helpt goed!

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Je moet wel gebroken lijnzaad hebben deze nemen je darmen beter op! Ik doe ...
Ok ja die heb ik dus... dank je

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore1985

Ja die zakjes ken ik van mijn werk maar dat vind eigenlijk dikke rommel dus ...
Ohh oké! Had er voor de rest geen ervaring mee
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Succes!

3 jaar geleden

Dadels werken ook top en ik heb gebroken lijnzaad gewoon paar flinke eetlepels doe ik door mijn Griekse yoghurt

3 jaar geleden

Reactie op ebc

Succes!
Haha ja dank je☺

3 jaar geleden

Je kan ook kiwi proberen, heeft echt mijn leven gered na de KS.

3 jaar geleden

Vervelend he? Vooral de eerste dagen na de keizersnede vond ik terror. Zelf drink/eet ik op aanraden van de verloskundigen elke dag een glas versgeperste jus met twee eetlepels zonnebloemolie of olijfolie, volle yoghurt met gedroogde abrikozen en honing, veel water en movlicon (van het ziekenhuis). Succes!

3 jaar geleden

Havermout werkt vaak ook erg goed, net als kiwi.

3 jaar geleden

Misschien had je het zelf al opgezocht. Maar misschien ook goed om de hoeveelheid in de gaten te houden.

3 jaar geleden

Reactie op nieuwbegin

Misschien had je het zelf al opgezocht. Maar misschien ook goed om de hoev ...
Ze is niet meer zwanger☺️