14 Reacties

3 jaar geleden

Hi Hi, Ik heb dit ook, vooral als ik een drukke dag heb gehad met sporten, veel wandelen of tillen enz.. heb van anderen gehoord dat dit nog wel een hele tijd kan duren helaas..

3 jaar geleden

Ik had dit ook en ben toen naar de bekkenfysio gegaan. Die leerde mij het te masseren en gaf mij een litteken pleister (scarban sectio pleister ook via internet te koop). Deze gaf mij giga veel resultaat en het voelt nu goed bij mij (16 weken geleden spoedkeizersnede)

3 jaar geleden

Ik heb nu een aantal littekenfysio behandelingen gehad. Moet je anders even Googlen.

3 jaar geleden

Ik heb er ook nog regelmatig last van. Vooral na een druk dagje werken. Inderdaad een trekkende beweging en bepaalde ondergoed zit ook nog helemaal niet lekker! Dus is denk ik normaal

3 jaar geleden

Herkenbaar. Ik heb ook nog een vervelend gevoel af en toe. En een soort huidpijn tussen mn navel en mn litteken. Heel irritant! Gelukkig niet meer dan dat, maar had het liever niet gehad

3 jaar geleden

Heb gehoord van de bekkenfysio om het litteken te masseren. Denk dat je op YouTube wel filmpjes kan vinden hierover! Dit een paar maanden blijven volhouden

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Na een drukke dag heb ik dan last aan mijn rechterkant van m'n litteken, soms steekt het echt. Deze kant deed vanaf het begin al pijn. die huidpijn tussen litteken en navel heb ik last van, al wordt dat langzaam iets minder.

3 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Ik had dit ook en ben toen naar de bekkenfysio gegaan. Die leerde mij het t ...
Die pleister he, daar ben ik wel benieuwd naar. Kan ik dat er nu ook nog op plakken? (14maart ks gehad?) Heb ook nog veel last ervan en harde plekken. Huid zelf is wel gewoon al dicht, maar soms nog heel pijnlijk

3 jaar geleden

Hi! Ik heb op 5 maart een spoed kz gehad en zelfde klachten als hieronder genoemd. Los van dat sommige stukken heel gevoelig zijn vooral binnen in mn huid heb ik ook stukken huid die gevoelloos zijn. Ik heb er geen ‘last’ van maar tis ook niet echt fijn

3 jaar geleden

Die pleister he, daar ben ik wel benieuwd naar. Kan ik dat er nu ook nog op ...
De bekkenfysio zei dat je er altijd mee kan beginnen. Tot week 8 heb je beste resultaat maar kan blijkbaar ook bij oude littekens:) ik merkte na een week al verschil (begon bij week 10 denk ik)

3 jaar geleden

Ik heb 4.5 jaar geleden keizersnede gehad. Kan nog steeds niet ondergoed erop verdragen en draag dus altijd hoge slips of broekjes.

3 jaar geleden

20 maart keizersnede gehad en nog bijna elke avond in bed (enige rustmoment na lange dag) pijn, trekkend gevoel van binnen. Mijn kleine druktemaker schopt nu vaak tegen het litteken aan met verschonen en dat kan ook echt nog flink zeer doen. Mijn bekken fysio heeft ook massage als tip gegeven

3 jaar geleden

Herkenbaar. Ik voel mijn litteken ook nog regelmatig. Ga nu naar de fysio voor littekenbehandeling en moet zeggen dat dat tot nu toe wel echt geholpen heeft! Voelt een stuk minder hard zeg maar dus je zou dat eens kunnen proberen. Valt bij mij gewoon onder de reguliere fysio behandelingen.

3 jaar geleden

Nu sinds 2 dagen ook steken bij m'n litteken daaronder, denk ik m'n baarmoeder. Heeft iemand anders dit ook? En moet je je huisarts bellen hiervoor of de gynaecoloog?