14 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb er ook nog regelmatig last van. Vooral na een druk dagje werken. Inderdaad een trekkende beweging en bepaalde ondergoed zit ook nog helemaal niet lekker! Dus is denk ik normaal

3 jaar geleden
Heb gehoord van de bekkenfysio om het litteken te masseren. Denk dat je op YouTube wel filmpjes kan vinden hierover! Dit een paar maanden blijven volhouden

3 jaar geleden
Reactie op Bianca222
Ik had dit ook en ben toen naar de bekkenfysio gegaan. Die leerde mij het t ...
Die pleister he, daar ben ik wel benieuwd naar. Kan ik dat er nu ook nog op plakken? (14maart ks gehad?) Heb ook nog veel last ervan en harde plekken. Huid zelf is wel gewoon al dicht, maar soms nog heel pijnlijk

3 jaar geleden
Hi! Ik heb op 5 maart een spoed kz gehad en zelfde klachten als hieronder genoemd. Los van dat sommige stukken heel gevoelig zijn vooral binnen in mn huid heb ik ook stukken huid die gevoelloos zijn. Ik heb er geen ‘last’ van maar tis ook niet echt fijn

3 jaar geleden
Ik heb 4.5 jaar geleden keizersnede gehad. Kan nog steeds niet ondergoed erop verdragen en draag dus altijd hoge slips of broekjes.

3 jaar geleden
20 maart keizersnede gehad en nog bijna elke avond in bed (enige rustmoment na lange dag) pijn, trekkend gevoel van binnen. Mijn kleine druktemaker schopt nu vaak tegen het litteken aan met verschonen en dat kan ook echt nog flink zeer doen. Mijn bekken fysio heeft ook massage als tip gegeven
3 jaar geleden
Herkenbaar. Ik voel mijn litteken ook nog regelmatig. Ga nu naar de fysio voor littekenbehandeling en moet zeggen dat dat tot nu toe wel echt geholpen heeft! Voelt een stuk minder hard zeg maar dus je zou dat eens kunnen proberen. Valt bij mij gewoon onder de reguliere fysio behandelingen.

3 jaar geleden
Nu sinds 2 dagen ook steken bij m'n litteken daaronder, denk ik m'n baarmoeder. Heeft iemand anders dit ook? En moet je je huisarts bellen hiervoor of de gynaecoloog?