9 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op frx
Waarschijnlijk ongesteld.
Bij mij stopte bloeden na 2 weken. Daarna nog een ...
Ah oké. Had t helemaal niet verwacht zo snel joh, ben er wel heel blij mee omdat ik had gehoopt dat de pcos zou "genezen", bij sommige vrouwen schijnt dat na een zwangerschap te gebeuren.. Dus ik heb goede hoop als dit een menstruatie is😁. Geef jij ook bv?

3 jaar geleden
Ik had na 4 weken ook ineens uit het niets een rode bloeding, dacht misschien ook menstruatie maar het stopte binnen een dag ook weer dus dat was het toch niet. Dus kan zeker gewoon nog van de bevalling zijn!

3 jaar geleden
Ik had dit ook. Ben bijna 7 weken geleden bevallen, nooit helder bloedverlies op mss 2/3 keer na. Wel gewoon gevloeid. Bij 5+2 weken opeens menstruatiepijn en helder bloed, na 3 dagen 1 dag niks en dan weer 2 dagen. Dus in totaal een periode van 6 dagen gehad. Geef BV dus geen idee of dit me menstruatie was. Was minder pijnlijk dan voor de bevalling namelijk

3 jaar geleden
Toevallig was ik na een ks bevalling 5 weken geleden, 2 weken geleden gestopt met bloeden. Vandaag zit ik op de wc en ik bloed weer??!! Ik geef geen bv.

3 jaar geleden
Ik had dit ook en volgens m’n verloskundige is het waarschijnlijk lochia en nog niet m’n menstruatie.

3 jaar geleden
Mijn vroedvrouw zei dat de lochia kan stoppen en plots rond week 5 terug kan komen, dus haf ze mij als tip om zeker tot 6weken iets van bescherming bij te hebben