13 Reacties
2 jaar geleden
ja hier net zo!
2 maanden geleden buisjes gekregen en nu momenteel al voor de 3e keer 2 looporen. vorige week aangedrongen bij de assistente dat het voor mijn gevoel niet normaal is dat dat zovaak komt.. we hebben nu weer druppels gekregen en als de kuur af is dan mogen we op controle komen..
hier komt er dan inderdaad ook groen 'snot' uit en echt een vieze ontstekingsgeur.. heel naar en echt vervelend voor hem.
2 jaar geleden
Ik vind het zoiets geks!!!! Hier ook aangedrongen voor een afspraak…. Want ik vind het niet normaal dat er echt groen snot uit het oortje komt. Daarbij heeft ze echt koorts en is ze echt huilerig etc!🙃
Hier nu andere druppels gekregen dan de vorige keer. Momenteel heeft ze bacicoline-B druppels en de vorige keer had ze ciloxan. Welke druppeltjes hebben jullie nu?
2 jaar geleden
Reactie op vincessss
Ik vind het zoiets geks!!!! Hier ook aangedrongen voor een afspraak…. Want ...
nee precies leek mij ook niet echt normaal..
ja wij hadden ook de eerste keer een andere soort druppel, weet de naam niet meer. de 2e keer en nu weer hebben we idd dezelfde als jullie. ik moet zeggen deze druppel werkt wel erg goed, hij is vrijdag gestart met de druppels en 1 oor is al over en de andere (deze was wel wat heftiger ook) is wel nog vies maar lang niet zo erg meer als dat het was.
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft nu bijna een jaar buisjes. En vanaf moment dat hij buisjes heeft al tig keer loop oren. Ben de tel kwijt maar voor mijn gevoel bijna non stop. En dat is echt niet overdreven. Krijgen ook elke keer telefonisch druppels voor geschreven. Al zoveel verschillende druppels gehad omdat die andere elke keer niet leverbaar zijn etc. Na lang aandringen paar keer door de KNO arts laten kijken. Maar z'n buisjes zitten er nog goed in dus niks an de hand. Zelfs bij de kinderarts geweest. Want vanwege die looporen heeft ie telkens hoge koorts. (40+) En van die hoge koorts is hij dan weer ziek en voelt zich ellendig.
2 jaar geleden
Reactie op vincessss
Wij zij eindelijk geholpen door de kno art!!!
Oh wat fijn! Wat hebben ze gedaan?