9 Reacties

2 jaar geleden

De rugzakken van de primark (vooral de disney varianten vind ik erg leuk) zijn handig. Niet te groot niet te klein. Precies genoeg voor een extra setje kleding, luiers, doekjes en wat te eten en te drinken. 馃槉

2 jaar geleden

Herschel. Die hebben wij sinds de geboorte en tevreden mee!

2 jaar geleden

Ik heb een (old skool) eastpak, dan kunnen we er daarna ook nog mee verder. Zoveel fijner dan zo'n luiertas 馃槉

2 jaar geleden

Nanabeebi

2 jaar geleden

Ik heb een rugzak van Mozz bags en ben er echt heel blij mee. https://mozzbags.nl/product/luiertas-rugzak-zwart-beautiful-backpack/

2 jaar geleden

Nanabeebi heb ik. Heel fijn en veel ruimte.

2 jaar geleden

Ik heb een dakine rugzak met koelvak. Perfect nu voor 2 kindjes en borstvoeding om de voeding koel te houden. Zitten 2 grote vakken in ik zou niet meer zonder kunnen.

2 jaar geleden

little company luierrugtas lisbon quilted, heel gemakkelijk in gebruik met veel vakjes 馃槉

2 jaar geleden

Wij hebben deze, maar er zijn een hoop vergelijkbare verkrijgbaar. Is volgens mij knock off van Nana bebi?! Deze hebben we al vanaf het begin en gebruiken we met veel liefde. Genoeg ruimte voor een slaapzak en extra kleren dus hij is ook ideaal voor een logeerpartijtje! Veel vakjes, waaronder kleintje waterdicht en voorin een vakje met thermo spul.