15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben voor onze oudste pas in maatje 5 luierbroekjes gekocht voor de nacht (overdag gewone pampers maatje 4). Voor de nacht vind ik het nog handig omdat die net iets beter aansluiten voor onze draaikont. Maar overdag vind ik gewone pampers nog steeds handiger dan telkens helemaal strippen...

3 jaar geleden

Bij Kruidvat ging rascal & friends er uit. Toen heb ik ge茂nformeerd naar luier broekjes. Daar raadden ze het af, waardeloze dingen zei ze. Die moet je alleen willen gebruiken als je je kindje zindelijk probeert te maken. Ze nemen ook veel minder op.

3 jaar geleden

Mijn kind draait 100 keer tijdens het verschonen. Probeer dan maar eens de strips netjes te plakken en voor een goede aansluiting te zorgen. Dat lukt niet. Hierdoor is ze een paar keer doorgelekt en kreeg ik op een gegeven moment kortsluiting. Ben naar de kv gelopen en heb alle gewone luiers geretourneerd. Alles weg en pants ingeslagen. Wanneer ze nu draait of zelfs wanneer ze op haar buik ligt schuif ik de pants over haar billen heen. Hier is het echt d茅 oplossing. Heb niks anders meer dan pants.

3 jaar geleden

Mijn kind draait 100 keer tijdens het verschonen. Probeer dan maar eens de ...
Fijn om te horen dat het bij jullie goed werkt! Hoe scheur je die dingen open? Ben echt ermee aan het klooien. Achter op de billen zit een plakstrip oid maar weet niet precies waar die voor dient

3 jaar geleden

Reactie op T0303

Fijn om te horen dat het bij jullie goed werkt! Hoe scheur je die dingen op ...
Gewoon een hand aan beide kanten van de naad en dan scheuren. De plakstrip is om de luier dicht te doen zodat de drollen er niet uit vallen馃ぃ. Je rolt m dicht, pakt de strip en plakt m aan de losse kant dicht.

3 jaar geleden

Gewoon een hand aan beide kanten van de naad en dan scheuren. De plakstrip ...
Ik moet dit echt even gaan uitvogelen haha, maar bedankt voor de uitleg!

3 jaar geleden

Reactie op T0303

Ik moet dit echt even gaan uitvogelen haha, maar bedankt voor de uitleg!
Ik heb m serieus voor je opgezocht 馃槀 de originele pampers productvideos laten het niet zien maar wel gevonden op een random video: https://youtu.be/xUzE4qqpII8

3 jaar geleden

Ik heb m serieus voor je opgezocht 馃槀 de originele pampers productvideos la ...
Kijk vanaf 1:30

3 jaar geleden

Kijk vanaf 1:30
Ohhh zo lief haha dankjewel!! 馃グ

3 jaar geleden

Wij gebruiken ze voor ons beweeglijke meisje in de nacht. Ze blijven beter zitten. Zou ze overdag ook wel willen gebruiken want het ziet er ook comfortabeler uit alleen zie op tegen steeds alles uitkleden

3 jaar geleden

Laatst hier ook een soort gelijke topic over geopend 馃槄 Uiteindelijk geprobeerd en mijn man vind ze vreselijk en ik vind ze dus wel handig. Nu hebben we alsnog 2 soorten luiers liggen haha. Tis maar net hoe het uitkomt. Gebruik nu zelf pampers baby dry. kruidvat merk neemt weinig op.

3 jaar geleden

Ik gebruik al een tijdje de luierbroekjes van Pampers, sowieso voor snachts omdat het beter aansluit bij haar buikje en naar mijn idee ook lekkerder zit..

3 jaar geleden

Pamper luierbroekjes snachts. Ideaal!

3 jaar geleden

Volgens mij is het handig als je kleintje echt goed kan staan, dan kan je hem aan- en uitdoen als een soort onderbroek. Ik heb ze ook gehad, toen mijn kleine nog nieteens rolde 馃槄 geen idee waarom ik dat heb gedaan want ik vond ze dus echt niet fijn.

3 jaar geleden

Ik doe de luierbroekjes zittend aan als die zo beweeglijk is