31 Reacties

één jaar geleden

Pampers baby dry Pants, maatje groter dan eigen maat. Buikslaper hier en werkt top!

één jaar geleden

Overdag de baby dry pants en ik heb nu sinds een paar dagen voor snachts de pampers nappy pants.

één jaar geleden

Kruidvat 4+

één jaar geleden

De luier achterste voren aandoen werkt bij ons. Wij gebruiken de luiers van pampers en maat 3 heeft nog geen + maatje. De achterkant van de luier kan meer absorberen en onze buikslaper de oplossing 👍

één jaar geleden

Wij gebruiken huggies maat 4, verschoon mijn zoontje rond 19.15 voor het laatst en dan weer 07.30/08.15 is nog nooit in de nacht door gelekt.

één jaar geleden

De +maat kan helpen. Of een droog billendoekje in de luier, zodat plas sneller verdeeld wordt naar achteren toe

één jaar geleden

Baby dry pants

één jaar geleden

Pampers premium, soms een grotere maat in de nacht als hij nèt wat teveel plast voor een kleinere maat. Nooit natte rompers.

één jaar geleden

Reactie op Mrthe

De luier achterste voren aandoen werkt bij ons. Wij gebruiken de luiers van ...
Deze ga ik eens proberen. Onze bink plast echt mega veel. Dus dit kan wel eens werken.. Thanks all voor het meedenken!

één jaar geleden

Mijn zoontje lekte ook élke nacht door. Grotere luier geprobeerd, dubbele luier, overbroekje.. niks hielp. Tot ik romper verlengers ben gaan gebruiken. Nu is t nog 1 a 2 keer per week dat ie doorlekt.. scheelt toch al een hoop! Stond misschien toch iets teveel druk op de volle luier en nu niet meer.

één jaar geleden

Hmm de luier omgedraaid heeft ook niet geholpen vannacht... En de rompertjes zijn nog vrij groot die hij nu aan heeft, dus denk dat die verlengers ook niet helpen. Maatje groter heeft ie ook al aan... Pfff..

één jaar geleden

Reactie op SJMKP

Hmm de luier omgedraaid heeft ook niet geholpen vannacht... En de rompertje ...
Bij mijn zoontje ook, maar denk dat er bij een volle luier toch druk op kwam te staan 🤷🏻‍♀️ Maar het blijft zoeken. Ik hoop dat je een oplossing kan vinden want de frustratie elke ochtend is heel vervelend. Ik gebruik de pampers baby dry luiers, maar kreeg ook veel tips over Kruidvat harmony luiers. Die zelf nog niet geprobeerd, idd een maatje groter.

één jaar geleden

Reactie op JsdB

Bij mijn zoontje ook, maar denk dat er bij een volle luier toch druk op kwa ...
Die kruidvat harmonie heb ik nu toevallig van een collega gekregen die er over had. Die heeft ie nu aan. Heb benieuwd morgenvroeg 🍀

één jaar geleden

Reactie op SJMKP

Die kruidvat harmonie heb ik nu toevallig van een collega gekregen die er o ...
Update hiervan... Ook helemaal nat 😔

één jaar geleden

Voor de nacht gebruik ik altijd pampers voor mijn zoontje. Heb nu de 4+ maar ga binnenkort naar de 5. Tot nu toe gaat het met pampers heel goed!

één jaar geleden

Reactie op SJMKP

Hmm de luier omgedraaid heeft ook niet geholpen vannacht... En de rompertje ...
Ik ga de baby dry plus eens testen en anders Rascal en friends pampers

één jaar geleden

Wij hadden dit ook, veel luiers getest en niks hielp. Nu geven we z’n laatste fles een half uur / uur voor hij gaat slapen, zodat er al wat uitgeplast is 😊 daarna met een 4+ luier in bed en dan gaat het goed!

één jaar geleden

Reactie op betty88

Wij hadden dit ook, veel luiers getest en niks hielp. Nu geven we z’n laats ...
Probleem hier is dat meneer bij de laatste fles in slaap valt.. Dus als ik m dan nog wil verschonen is ie weer wakker 😔

één jaar geleden

Misschien net voor de fles een schone luier aan doen. En dan de luier andersom. Die tip gebruiken wij, ook van dit form.

één jaar geleden

Reactie op Anouuka

Misschien net voor de fles een schone luier aan doen. En dan de luier ander ...
Doen we beide, maar nog geen succes.. 😔